Gamintojų teigimu, jie įstengė sumažinti „Clio“ kainą dėl to, kad šis modelis dalijasi įvairiomis dalimis su kitais „Renault-Nissan“ aljanso automobiliais.
„Clio“ projekto vadovo Philippe'o Caillette'o teigimu, kaina sumažėjo, nes 50 proc. naujojo modelio komponentų dalijamasi su „Nissan Micra“ ir „Renault Modus“.
Naujasis „Renault Clio“ automobilių salonus pasieks po Paryžiaus automobilių parodos, kuri prasidės rugsėjo pabaigoje.
Kainų mažinimo tendencijos
Pigesnis „Renault Clio“ – dar vienas įrodymas, kad automobilių gamintojai pradeda naujos kartos modelius siūlyti už mažesnę kainą nei jų pirmtakai.
Neseniai „Peugeot“ pristatė naująjį 208-ąjį modelį, kuris Prancūzijoje kainuoja nuo 11 950 eurų (41 260 Lt), t.y. 950 eurų (3280 Lt) mažiau nei jo pirmtakas, „Peugeot 207“.
Rinkos analitikai prognozuoja, kad kitas itin svarbus modelis, kuris išlaikys kainų mažėjimo tendenciją, bus naujasis „Volkswagen Golf“.
„Volkswagen“ greičiausiai eis tuo pačiu keliu, kai kitąmet rinkoje debiutuos naujasis „Golf“, – teigė „IHS Automotive“ analitikas Ianas Fletcheris.
Nepaisant tokių tendencijų, pirkėjai taip pat gali tikėtis daugiau nuolaidų automobiliams, kurių pardavimai stringa dėl nestabilios ekonominės situacijos Europoje.
„Renault“ atstovybės Bruze, Prancūzijoje, pardavėjo Francoiso Gilberto teigimu, dar anksti kalbėti apie nuolaidas „Clio“ modeliui, tačiau jis pridūrė, kad potencialūs klientai tikisi sumažintų kainų visiems modeliams. „Jie tik apie tai ir kalba“, – sakė jis.