Užuot leidę milijonus dolerių ir kvietę pirkėjus į parodų centrus, automobilių gamintojai mezga ryšį su ppotencialiais klientais ten, kur jie leidžia laiką – socialiniame tinklalapyje „Instagram“, tinklaraščiuose ir paplūdimyje, rašo bloomberg.com.

„Anksčiau atrodydavo, kad reikia dalyvauti kiekvienoje automobilių parodoje, – teigė „Aston Martin“, kurį rugsėjį irgi nedalyvauja Paryžiaus automobilių parodoje, prezidentas Andy Palmeris. – Tačiau yra veiksmingesnių būdų, nei leisti pinigus parodoje po parodos.“

Ir „Volvo“ nedalyvaus Paryžiaus parodoje – kompanija labiau linksta ieškoti tiesioginio ryšio su pirkėjais.

Dauguma „BMW Group“ vadovų dalyvaus valdybos susirinkime ir aptarinės elektrinių automobilių strategiją, užuot skelbę parodoje apie naujus modelius. „Volkswagen Group“ nutarė apsieti be prašmatnaus „Group Night“ vakaro ir „Lamborghini“ superautomobilių stendo.

Dalyvavimas automobilių parodoje gali kainuoti milijonus dolerių, kadangi gamintojos siekia viena kitą pranokti. 2011 m. parodoje Frankfurte (kuri rengiama pakaitomis su Paryžiau automobilių paroda) „Audi“ išleido daugiau nei 10 mln. eurų laikinam paviljonui su viduje įrengta trasa.

Automobilių parodose dažnai pasirodo garsenybių, kaip antai, Justinas Timberlake‘as, kurios traukia lankytojus.

„Rolls-Royce“ paplūdimyje

Didžiulės automobilių parodos išpopuliarėjo, kai automobilis buvo asmeninės laisvės ir sėkmės simbolis, tačiau dabar jos praranda populiarumą, nes automobilių gamintojai mato – modeliai ir garsi muzika nebėra geriausias būdas parduoti automobilius.

Be abejo, įtakos turi didelės išlaidos paviljonams ir pakyloms, tačiau ir pasikeitęs pirkėjų elgesys, automobilių virsmas kompiuteriais ant ratų skatina gamintojus kreipti dėmesį kitur.

„Ford“ ėmėsi naujos marketingo strategijos Prancūzijoje – šią vasarą siūlė pirkėjams imti testuoti automobilį visai dienai, važinėjant po šalį, užuot dalyvavę Paryžiaus parodoje. Trečia didžiausia automobilių gamintoja Europoje šiemet 50 proc. didina investicijas į „eksperimentinį marketingą“, taip pat skiria daugiau lėšų į technologijas koncentruotiems renginiams, kaip antai, skaitmeninių naujovių konferencijai „Paris‘s Le Web“.

Šią vasarą Italijos Sardinijos saloje, prašmatniame Porto Cervo įlankos paplūdimyje „Rolls-Royce“ rengė gerbėjams kokteilių vakarėlius, madingus pristatymus ir siūlė išbandyti automobilius. Kai kurie renginiai buvo pritaikyti tinklaraštininkams ir „Instagram“ naudotojams, kurie paskui kėlė nuotraukas, video medžiagą ir rašė atsiliepimus.

Mitsubishi Motors“, kuri dalyvaus Paryžiaus parodoje, irgi ieško bendravimo būdo su pirkėjais, nebenorinčiais vien pasėdėti automobilyje ant pakylos. Kompanija sukūrė interneto svetainę, kuri suteikia naudotojams galimybę atlikti virtualų naktinį sedano „Mirage G4“ išbandymą savo išmaniuosiuose telefonuose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)