Per pirmus septynis 2016-ųjų metų mėnesius „Jaguar“ pardavimai šoktelėjo net 59 proc. ir akivaizdžiai lenkia bet kurios kitos markės rodiklius. Antroji augimo vieta tenka gerokai nuo savo varžovo atsilikusiai „Volvo“: šios markės automobilių pardavimas išaugo 29 proc.
Atsižvelgiant į turimus šių metų pardavimo duomenis, daugelis su „Jaguar“ konkuruojančių prabangių automobilių gamintojų, kaip antai „Acura“, BMW, „Cadillac“, „Lexus“ ir „Mercedes“, šiuo metu patiria nuosmukį.
„Negalime nesidžiaugti, kad triskart padaugėjo tų, kurie apsilanko salonuose“, – sako padalinio „Jaguar Land Rover North America“ viceprezidentas Chrisas Marchandas.
Visgi pardavimo šuolis gali kiek klaidinti. Viena vertus, „Jaguar“ nebuvo išnaudojusi turimo potencialo. Juk pastaraisiais metais, kai automobilių pramonėje įvyko ne vienas proveržis, „Jaguar“ pardavimo rodikliai beveik nekito.
Pernai JAV buvo parduota kiek mažiau nei 15 tūkst. šios markės automobilių, taigi, įmonė gyvavo palaikoma vien neblėstančios savo vardo šlovės ar periodiškai pasirodančių naujų filmų apie Jamesą Bondą. Pardavimo skirtumai akivaizdūs: „Ford“ tiek automobilių parduoda greičiau nei per tris dienas.
Bet „Jaguar“ inžinieriai nesėdėjo rankų sudėję: jie kaip įmanydami stengėsi paįvairinti ir patobulinti siūlomų modelių asortimentą. Mažiau nei per metus įmonė atnaujino visą savo asortimentą. Lapkritį buvo pristatyta nauja vidutinio dydžio sedano „Jaguar XF“ versija, o po kelių mėnesių pasiūlytas ir patobulintas „Jaguar XJ“.
Gegužę JAV buvo pradėta prekiauti ir dviem visiškai naujais modeliais: sedanu „Jaguar XE“ ir pirmuoju „Jaguar“ markės padidinto pravažumo automobiliu (SUV) „Jaguar F-Pace“. Tokią iškilimo automobilių rinkoje strategiją galima pavadinti žaibo partija, kuri pasiteisino.
„Paprastai sudaromas nuoseklesnis planas, – rugsėjį sakė Šiaurėse Amerikos padalinio direktorius Joachimas Eberhardtas, – bet mes siekiame akimirksniu patraukti rinkos dėmesį.“
Ypač sėkmingas buvo „F-Pace“ modelio pasirodymas. Šis vidutinio dydžio SUV sulaukė puikių atsiliepimų, be to, pateko į paklausių JAV automobilių sąrašą. Jei manysime, kad visureigiais važinėtis neracionalu, vadinasi, amerikiečiai ir nenori būti racionalūs. Tai patvirtina faktas, kad gegužę JAV pasirodęs „F-Pace“ akimirksniu tapo perkamiausiu „Jaguar“ markės modeliu.