Sausio pabaigoje darbo dienų viešojo transporto kelionių skaičius siekė virš 178 tūkst., vasario pradžioje – apie 190 tūkst. Lyginant su pernai bendri keleivių srautai sumažėję apie 65 proc. Automatizuota šviesoforų valdymo sistema Vilniuje rodo, kad automobilių gatvėse mažiau. Lyginant šį sausį ir praėjusį gruodį, eismo srautai darbo dienomis per parą sumažėjo apie 12 proc., o pikų vidutinė trukmė – 53 proc.

„Vilnius ir toliau skatina judumą po miestą planuotis atsakingai, net kai karantino ribojimai bus švelninami. Judumo Vilniuje duomenys rodo, kad tiek viešuoju transportu, tiek automobiliais keliaujančių vilniečių gerokai mažiau nei įprastinėmis sąlygomis. Srautams pradėjus kisti, pagrindinis eismo valdymo specialistų darbas yra optimizuoti transporto srautus – užtikrinti, kad viešojo transporto paslauga efektyviai veiktų, judėti būtų saugu, o kartu vengtume neefektyvaus kursavimo. Nuolatinis judumo duomenų stebėjimas bei analizė padeda atitinkamai pritaikyti tiek eismo reguliavimą, tiek viešojo transporto judėjimą“, – sako Vilniaus miesto vicemeras Tomas Gulbinas.

Įmonė „Susisiekimo paslaugos“ viešojo transporto darbą organizuoja ir pritaiko remdamasi kasdienių kelionių analizėmis, daugiau dėmesio skiria rytinio ir vakarinio piko situacijai, keleivių pasiskirstymui konkrečiuose maršrutuose.

„Siekiame, kad vilniečiai galėtų saugiai nuvykti į jiems būtinas vietas, o transporto priemonių talpa leistų tai užtikrinti. Dalyje maršrutų fiksuojame didesnius srautus, ypač – piko metu, todėl atitinkamai keičiame jų tvarkaraščius. Jei pastebime atvirkštinę situaciją, kai tam tikri maršrutai neužpildomi, stengiamės keisti jų talpą, tam tikru atveju išleisti mažiau transporto priemonių. Nors bendri keleivių srautai pastaruoju metu sumažėję ir pakankamai stabilūs, situacija varijuoja skirtinguose maršrutuose ir skirtingu paros laiku. Todėl ir stebime ne vien bendrą situaciją, o visų autobusų ir troleibusų judėjimą“, – sako „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.

Stotelėse, autobusuose, troleibusuose ir toliau privaloma dėvėti apsaugines veido kaukes, kad jos dengtų nosį ir burną, laikytis saugaus atstumo. Būtina dezinfekuoti rankas įlipant ir išlipant, dezinfekcinio skysčio keleiviai ras kiekviename autobuse ir troleibuse. Jei sėdimos vietos užimtos, lipti draudžiama – palaukite kito autobuso ar troleibuso.

Kaip keisis viešojo transporto judėjimas?

Nuo vasario 8 d. numatyti šie viešojo transporto pokyčiai:

  • Dažniau kursuos 2G, 3G, 4G, 73 maršrutų autobusai ir 6, 7, 16, 17, 18 maršrutų troleibusai.
  • Keisis 3G, 4G, 73 autobusų maršrutų tvarkaraščiai ir 7, 18 troleibusų maršrutų tvarkaraščiai. Autobusai bei troleibusai rytinio ir vakarinio piko metu kursuos dažniau.
  • Keisis 2G autobusų maršruto ir 6, 17 troleibusų maršrutų tvarkaraščiai. Rytinio ir vakarinio piko metu bei dienos metu autobusai ir troleibusai kursuos dažniau.
  • Keisis 16 troleibusų maršruto tvarkaraščiai – troleibusai dažniau kursuos rytinio piko ir dienos metu.
  • Primenama, kad laikinai nekursuoja 65, 88, 89 maršruto autobusai ir 3, 14, 15, 20, 21 maršrutų troleibusai.


Naujausi tvarkaraščiai jau skelbiami www.stops.lt, programėlėse Trafi, m.Ticket, teirautis galima ir telefonu 8 5 210 7050. Pačiose stotelėse esančių tvarkaraščių laikinai stebėti nereikėtų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)