„Kelionės su pavežėju tapo kur kas įperkamesnės nei tradicinio taksi eroje, nes jų atliekama šimtais kartų daugiau nei anuomet. Paslauga pritapo kasdieniniame gyventojų išlaidų krepšelyje tiek dėl kainos, tiek dėl to, kad žmogus jaučiasi užtikrintas – pavežėjo automobilis visada šalia ir atvyksta vos per porą minučių. Užtikrinę prieinamumą, galime koncentruotis į kokybę – toks yra 2024 m. prioritetas“, – tegia Andrius Pacevičius, „Bolt“ vadovas Lietuvoje.

Pagrindinei kategorijai priskirti ekonomiškesni ir naujesni automobiliai – sistema tą daro automatiškai vairuotojui registruojantis platformoje. Taip pat čia taikomi ir aukštesni paslaugų kokybės standartai. Nors šiuo metu toks atskyrimas veikia tik Vilniuje, pasiteisinęs sprendimas gali būti taikomas ir kituose miestuose, priklausomai nuo automobilių pasiūlos ir kokybės.

Pasak „Bolt“ vadovo, praėjusiais metais atliktas didelis postūmis ir kelionių saugumo srityje. Prevencinės priemonės ir griežta politika tiriant klientų pranešimus davė rezultatų: klientų pranešimų apie kelionių saugumą per metus sumažėjo 12 proc. Šiuo metu tai sudaro vos 0,017 proc. visų pavėžėjimo platformoje atliekamų kelionių. Dažniausiai gyventojai praneša apie KET pažeidimus, nesaugų vairavimą, rečiau – apie netinkamą ar pavojingą vairuotojo elgesį.

„Incidentai, kai keleivis jaučiasi nesaugus, yra vienetiniai šimtuose tūkstančių atliekamų kelionių, tačiau kiekvienas jų mums yra perteklinis, todėl stengiamės maksimaliai reikliai reaguoti į kiekvieną jų. Dažniausiai, jeigu vairuotojo elgesys nėra tinkamas paslaugų verslui ir neatitinka saugumo standartų, tai paaiškėja gana greitai ir jis nebetęsia veiklos platformoje”, – sako A. Pacevičius.

Jo teigimu, pavėžėjimo paslaugų teikimą pagal individualią veiklą bei reikalavimus joms apibrėžia Kelių transporto kodeksas, kurio numatomus atnaujinimus „Bolt“ remia ir yra pasiruošę įgyvendinti. Papildomai, platforma praėjusiais metais įdiegė dirbtinio intelekto sprendimą, užtikrinantį, kad automobilį vairuoja tas pats asmuo, kuris registravosi ir pateikė visus reikalingus dokumentus. Sistema periodiškai prašo visų vairuotojų pasidaryti asmenukę – to laiku nepadarius arba negavus patvirtinimo, veikla platformoje stabdoma.

„Bolt“ vadovas atkreipia dėmesį, kad pagrindinis ir pats efektyviausias instrumentas kelionių kokybei – vairuotojų reitingas ir vartotojų pranešimai programėlėje po kelionės.

„Galbūt dalis vartotojų linkusi į šią funkciją numoti ranka, tačiau kiekvienas pranešimas apie prastą paslaugos kokybę garantuoja dešimčių ar net šimtų kelionių kokybę kitiems vartotojams. Į kritinius atvejus reaguojame greitai, todėl toks vairuotojas šalinamas greičiau nei nukristų jo reitingas, o jeigu reitingas mažėja palaipsniui – atkreipiame vairuotojo dėmesį į nusiskundimus, esant pasikartojančiai problemai laikinai blokuojame prieigą prie platformos“, – sako A. Pacevičius.

Vidutinis „Bolt“ pavežėjo reitingas Lietuvoje yra 4,92 iš 5.

Šiuo metu „Bolt“ pavėžėjimo paslaugos nuolat teikiamos 17 šalies miestų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)