Gamintojas suteikė automobiliui naują vardą siekdamas pabrėžti jo skirtumus nuo „Golf Plus“. „Golf Sportsvan“ turi dinamiškesnę išvaizdą, žemesnį stogą ir platesnį kėbulą. Modelio produkto vadovas Michaelis Kohnertas užsiminė, jog be ankstesnių „Golf Plus“ pirkėjų tikimasi pritraukti jaunų šeimų.
Vokietijoje „Golf Plus“ sudarė 25 proc. visų „Golf“ versijų pardavimų, tuo tarpu likusioje Europoje ši dalis tesiekė 10 proc. „Volkswagen“ tikisi, jog sportiškesnis „Golf Sportsvan“ dizainas pritrauks daugiau pirkėjų užsienyje.
2,68 m ilgio „Golf Sportsvan“ ratų bazė yra 10,7 cm ilgesnė už „Golf Plus“ bazę, tai suteikia gale sėdintiems keleiviams daugiau erdvės kojoms. Norint padidinti keleivių arba bagažinės erdvę, galinės sėdynės gali būti stumdomos 18 cm į priekį ir atgal.
„Golf Sportsvan“ turi 6 benzininių ir dyzelinių variklių gamą, kuri pasižymi iki 19 proc. didesniu ekonomiškumu, lyginant su Golf Plus“. Planuojama išleisti ir įkraunamą hibridinę versiją.
„Golf Sportsvan“ yra pirmasis „Golf“ modelis, kuriame įdiegta aklosios zonos stebėjimo sistema.
„Golf Sportsvan“ siūlomas tik kaip penkiavietis modelis. Vokietijoje jis pasirodė gegužę (likusioje Europos dalyje – birželį) ir kainuoja nuo 19 625 eurų (67 761 Lt). Lietuvoje šio modelio bazinė kaina yra 61 229 Lt.
Prie pagrindinių „Golf Sportsvan“ konkurentų galima priskirti „BMW 2 Active Tourer“, B klasės „Mercedes-Benz“, „Opel Meriva“, „Ford C-Max“.
„Golf Sportsvan“ turėtų sudominti pasiturinčius pirkėjus, ieškančius mažesnio automobilio. Būdamas 4,34 m ilgio, jis yra 13,4 cm ilgesnis už „Golf Plus“ ir 8,3 cm už įprastinį „Golf“, tačiau 22,4 cm trumpesnis už „Golf“ universalą.
„Volkswagen Golf Sportsvan“ apžvalgą skaitykite čia.