„Motociklininkų bendruomenės nuomone, šis KET patobulinimas padidintų motociklininkų saugumą, mažintų automobilių statymo problemą ir skatintų gyventojus vietoj automobilių rinktis dvirates transporto priemones“, – įsitikinęs Kauno miesto meras V. Matijošaitis.
Dakaro ralio dalyvis Balys Bardauskas teigia, kad motociklininkų bendruomenė jau seniai subrendo šiam sprendimui.
„Motociklininkai prašo vieno dalyko – iš namų išvažiavę gyvi, nori gyvi į namus ir sugrįžti. Visa mūsų bendruomenė ne kartą ir skirtingomis formomis kreipėsi į valdžios institucijas įteisinti tik tai, kas seniai praktikoje taikoma daugelyje Europos valstybių. Viliamės, kad motociklininkų bendruomenės balsą centrinė valdžia pagaliau išgirs ir patobulins Kelių eismo taisykles“, – sako B.Bardauskas.
Vilniaus miesto meras Remigijus Šimašius su analogišku prašymu į susisiekimo ministrą kreipėsi dar balandžio 30 d., tačiau iš Susisiekimo ministerijos atėjo kol kas neigiamas atsakymas, motyvuojant tuo, kad trūksta informacijos, ar išties keliuose padidėtų saugumas, jei motociklininkams būtų leista važiuoti „A“ eismo juosta.
Kaip rodo kitų šalių praktika, šalia simbolių „BUS“ ir „Taxi“, maršrutiniam transportui skirta juosta būna paženklinta ir motociklininko simboliu.
Į vieno automobilio vietą parkinge galima pastatyti nuo 3 iki 4 motociklų.
Motociklininkų bendruomenė linkusi nenuleisti rankų ir toliau kreipsis į valdžią, kad įtvirtintų tai, ko prašo net didmiesčių merai, rašo portalas „Agroeta“.