„Tai labai svarbios transporto arterijos Kaune, besijungiančios su intensyviomis magistralėmis – A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir „Via Baltica“. Kauno savivaldybei baigus darbus, bus galima lengviau paskirstyti automobilių srautus, tad susisiekimas čia bus sklandesnis ir greitesnis, bus galima greičiau ir patogiau pasiekti magistralinius kelius“, – pranešime cituojamas susisiekimo ministras Marius Skuodis.

Kaip nurodo Susisiekimo ministerija, Kauno pietrytinio aplinkkelio statybos darbai prasidėjo 2022 metų kovą. Pirmosios 1,5 km atkarpos tiesimo darbai jau baigti. Jiems 2022–2023 m. buvo skirta beveik 6,8 mln. eurų Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšų.

Šiemet darbai vyksta antroje atkarpoje nuo M. Gimbutienės gatvės. Jų metu planuojama įrengti nuotekų, elektros ir troleibusų tinklus, šviesoforus ir kitas požemines komunikacijas, kelio pagrindus ir visus asfalto sluoksnius. Taip pat numatoma atnaujinti ženklinimą, įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus.

Tuo metu dar pernai prasidėjusiai Šilainiuose esančio Vandžiogalos plento rekonstrukcijai šiemet skirta 1,98 mln. eurų KPPP lėšų. Už šias lėšas remontuojant plentą, numatoma atnaujinti apšvietimą, nutiesti pėsčiųjų ir dviračių takus, atnaujinti važiuojamąją dalį bei autobusų sustojimo vietas.

Darbus čia numatyta užbaigti iki 2025 m. rugsėjo pabaigos.

Šaltinis
Temos
Kopijuoti, platinti, skelbti agentūros ELTA informacijas ir fotoinformacijas be raštiško agentūros ELTA sutikimo draudžiama.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją