Sniegą keis šlapdriba, Vakarų Lietuvoje – lietus. Didžiausias kritulių intensyvumas numatomas naktį iš sekmadienio į pirmadienį, rytiniame ir pietiniame regionuose. Oro temperatūra visoje šalyje svyruos apie nulį, todėl išlieka nemaža tikimybė formuotis plikledžiui, ypač žemesnio priežiūros lygio keliuose, taip pat pavojingesnės yra žemesnės, arčiau vandens telkinių, pelkių, upelių, bei miškingose vietovėse esančios kelio vietos. Čia temperatūra paprastai būna vienu ar dviem laipsniais žemesnė, todėl ir plikledžio tikimybė čia didesnė.
Dėl šių priežasčių, pasak kelininkų, visą savaitgalį keliuose vairuotojams reikėtų atidžiai įvertinti kelio dangos būklę, neskubėti, rinktis saugų greitį ir laikytis saugaus atstumo.
Kelininkai atkreipia dėmesį, kad žiemos metu keliai valomi pagal skirtingus kelių priežiūros lygius, pirmenybę teikiant magistraliniams keliams. Pirmo priežiūros lygio magistraliniuose keliuose, A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda, A2 Vilnius–Panevėžys bei „Via Baltica“, dirbama 24 val. per parą, priežiūra čia vyksta nenutrūkstamai. Antro lygio priežiūros keliuose dirbama nuo 4 iki 22 val., trečio lygio – nuo 4 iki 19 val. 4 ir 5 priežiūros lygio keliai prižiūrimi nuo 9 iki 18 val.
Žemiausio priežiūros lygio keliai tik barstomi arba taikomos suspausto sniego ir ledo šiurkštinimo priemonės atsiradus itin slidžiai kelio dangai, t. y. esant lijundrai, susiformavus šlapiam ledo sluoksniui ant kelio dangos. Šiuose keliuose yra leistinas sniego sluoksnis iki 10 cm, sningant, pustant – ir iki 15 cm. Atsižvelgiant į tai, vairuotojus Automobilių kelių direkcija ragina planuoti keliones aukštesnės kategorijos keliais, kurie dažniau valomi ir barstomi.
Vairuotojai taip pat perspėjami, kad dėl silpnos, lūžtančios, byrančios kelio dangos besiformuojančių išdaužų visoje Lietuvoje atskiruose kelių ruožuose (apie 50 km) yra taikomi greičio ir transporto masės ribojimai.
Bendrovės ,,Kelių priežiūra“ duomenimis, šią savaitę valstybinės reikšmės keliuose kasdien vidutiniškai dirbo 265 mechanizmai, buvo išbarstyta 7 191 tona druskos ir 13 640 tonos smėlio-druskos mišinių. Atliekant valymo ir barstymo darbus, nuvažiuota 198 000 kilometrų, atsižvelgiant į sąlygas keliuose, didžiausią dėmesį skiriant magistraliniams ir krašto keliams.