Įdomu tai, kad, tikėtina, ne visi nauji ir išblizginti automobiliai atkeliauja pas mus tiesiai iš salonų. Kai kuriuos jų savininkai perka naudotus ir ne todėl, kad bankai jų vadovaujamoms įmonėms neduotų paskolos. Naujų mašinų naujiesiems turtuoliams iš ES šalių naujokių tiesiog niekas neparduos. O naudotos kartais kainuoja dvigubai brangiau nei salone. Tokia šios prestižo ir noro atrodyti rinkos specifika. Patikrinti kokia įmonė įsigijo vieną ar kitą superautomobilį negalima dėl duomenų apsaugos, tačiau, tikėtina, dauguma jų nebus skirti vadybininkams važinėti pas klientus ir siūlyti, pavyzdžiui, šaldytas bulves ir kavos aparatų kapsules.
Be to, viena mašina – pirmą pusmetį ji buvo brangiausia – Lietuvoje registruota pirmą kartą. Jos savininkas antros tokios su lietuviškais numeriais nesutiks.
2024.09.18 20:49
Kiek kainuoja brangiausi lietuvių pirkti automobiliai – viena detalė gali priblokšti
(4)viena mašina registruota pirmą kartą istorijoje
DELFI.lt
FOTO: AFP / Scanpix
Lietuvoje klestėjimas tęsiasi, nes brangių automobilių mūsų gatvėse važiuoja pakankamai. Žmonės, ilgai gyvenę Vakarų Europoje, net juokauja, kad tiek prabangos ant keturių ratų galima pamatyti, neskaičiuojant mūsų sostinės, greičiau Rytų nei Vakarų valstybėse.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt