Įdomu tai, kad, tikėtina, ne visi nauji ir išblizginti automobiliai atkeliauja pas mus tiesiai iš salonų. Kai kuriuos jų savininkai perka naudotus ir ne todėl, kad bankai jų vadovaujamoms įmonėms neduotų paskolos. Naujų mašinų naujiesiems turtuoliams iš ES šalių naujokių tiesiog niekas neparduos. O naudotos kartais kainuoja dvigubai brangiau nei salone. Tokia šios prestižo ir noro atrodyti rinkos specifika. Patikrinti kokia įmonė įsigijo vieną ar kitą superautomobilį negalima dėl duomenų apsaugos, tačiau, tikėtina, dauguma jų nebus skirti vadybininkams važinėti pas klientus ir siūlyti, pavyzdžiui, šaldytas bulves ir kavos aparatų kapsules.

Be to, viena mašina – pirmą pusmetį ji buvo brangiausia – Lietuvoje registruota pirmą kartą. Jos savininkas antros tokios su lietuviškais numeriais nesutiks.

„Kalbant apie daugumą šių automobilių – nebūtinai tokie automobiliai bus pirkti visiškai nauji. Ir tai reikšmingai gali keisti jų kainas (dažniausiai brangyn). Taip yra todėl, kad itin retų, labai brangių superautomobilių pardavimo kvotos valstybėse yra ribojamos, o dėl didesnės paklausos nei pasiūlos, naudotų automobilių kainos sparčiai stiebiasi į viršų“, – rinkos niuansus aiškina Marius Buzelis, „carVertical“ komunikacijos vadovas.