Duisburgo-Esseno universiteto specialistų atliktas tyrimas atskleidė, kad vienas iš 3,08 mln. praeitais metais Vokietijoje parduotų naujų automobilių vidutiniškai kainavo 26 000 eurų (89 773 Lt).

Skirtingai nei visoje likusioje Europoje, naujų automobilių pardavimai Vokietijoje augo. Šioje šalyje populiariausi buvo vietinių markių automobiliai, o pelningiausiai savo automobilius pardavinėjo „Porsche“ gamintojas.

Vienas parduotas „Porsche“ automobilis gamintojui uždirbo net 17 053 eurus (58 881 Lt) pelno. Tai absoliutus automobilių gamintojų rekordas.

Antroje ir trečioje vietoje liko atitinkamai BMW ir „Audi“ gamintojai. Viena parduota BMW mašina gamintojui iš Miuncheno uždirbo 4132 eurus (14 267 Lt), tuo tarpu „Audi“ tenkinosi 3 721 euru (12 848 Lt) pelno.

Ketvirtoje vietoje liko „Mercedes“ automobilių gamintojas. Vienas parduotas naujas automobilis gamintojui iš Štutgarto atnešė 3032 eurus (10 469 Lt) pelno.

Korėjietiškų „Hyundai“ ir „Kia“ markių gamintojas nuo kiekvieno parduoto naujo automobilio uždirbo 1183 eurus (4085 Lt). Tuo tarpų japonų „Nissan“ gamintojui liko 890 eurų (3073 Lt) nuo vieno parduoto automobilio.

Tuo tarpu kitoje svarstyklių pusėje - „General Motors Europe“ ir „Ford“ automobilių gamintojai. Kiekvienas parduotas „Opel“ ir „Chevrolet“ automobilis „GM Europe“ padaliniui kainavo 834 (2880 Lt) eurus, kiekviena parduota „Ford“ mašina gamintojui atsiėjo net 967 eurus (3339 Lt).

Su minuso ženklu metus baigė ir prancūziškų automobilių gamintojai. Kiekvienas parduotas „Renault“ automobilis gamintojui kainavo papildomą 241 eurą (832 Lt), PSA koncerno gaminami „Peugeot“ ir „Citroen“ atsiėjo po 510 eurų (1761 Lt).

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (13)