Paryžiaus automobilių parodoje GAC stendas dydžiu prilygsta parodos šeimininkams – „Peugeot“, „Citroen“ ir „Renault“ – stendams. Tiesa, Kinijos automobilių gamintojas nesistengė užgožti prancūzų puošnumu, užtat atsivežė iš esmės visą turimą automobilių gamą – nuo didžiausio visureigio iki prabangaus septynviečio vienatūrio ir vidutinio dydžio sedano.

GAC Kinijoje sekasi išties gerai. Be to, pasakojo bendrovės atstovai, GAC automobiliai neblogai parduodami Azijoje, Afrikoje, Pietų Amerikoje. Pagrindinė priežastis – automobiliai patikimi, todėl retai genda. Europoje sudėtingiau, mat visiems modeliams, dar vadinamiems „Trumpchi“ vardu, reikia sertifikatų, kad šie atitinka Europos Sąjungos teisę ir yra tinkami įnoringai rinkai.

Greičiausiai, pasak bendrovės atstovų, mūsų keliuose atsiras GS5 krosoveris. Vidutinio dydžio miesto visureigis, anot GAC atstovų, turėtų įtikti prie tokio tipo modelių pratusiems europiečiams. Tiesa, pardavimus bendrovė planuoja nuo 2020 m. – manoma, kad tiek laiko prireiks visų oficialumų tvarkymui.

Bendradarbiauja su kitais

Apie techninius parametrus, deja, Paryžiaus parodoje nedaugžodžiaujama. Jokia paslaptis, kad GAC bendradarbiauja su ne vienu automobiliu gamintoju. Tarp partnerių yra „Toyota“, „Mitsubishi“, „Honda“, „Isuzu“, „Honda“, taip pat ir „Fiat Crysler Automobiles“.

Todėl jokia paslaptis, kad po GAC ženkliuku gali slėptis šiai bendrovei pritaikytos svetimų gamintojų ištobulintos pavarų dėžės, varikliai, važiuoklės, kartais – net ir platformos. Tai iš esmės Kinijos automobilių gamintojui tik leidžia tvirčiau jaustis planuojant plėtrą.

Beje, naują gamos modelį GS5 pristatę GAC žada šį parodyti ir JAV automobilių parodoje Detroite, mat JAV taip pat yra tarp šio gamintojo trokštamų rinkų.

Stebina prabanga

Visgi jeigu GAC pasiseks įsitvirtinti Europoje, greičiausiai ne vienas žemyno automobilių pramonės senbuvis privalės gerokai pasitempti. Mat naujos kartos kiniški automobiliai su pigiu plastiku ir nekokybiškai surinktomis apdailomis nebeturi nieko bendro. DELFI komandai Paryžiaus automobilių parodoje kažko, ką liesti salone nebe taip malonu, pavyko rasti tik ten, kur žmogaus akys sunkiai pasiekia: durų tarpuose, prie kojų ir pan.

Paryžiaus automobilių parodoje Kinijos GAC: rengiasi atėjimui į Europą

Visur kitur – sunkiai įtikėtina kokybė ir dermė. Pavyzdžiui, septynvietis GM8 – milžiniškas septynvietis vienatūrinis – stebina prabanga. Dauguma paviršių čia aptraukti oda, lietimui jautrus ekranas skoningai suderintas su prietaisų skydeliu. Beje, multimedijos ekranai įrengti ir ant priekinių sėdynių atlošų, kad sėdintys gale nenuobodžiautų. Automobilis itin erdvus, netrūksta vietos ir trečioje sėdynių eilėje, kur sėdėti įprastai nenori niekas, mat gali prasidėti klaustrofobijos priepuolis. Čia gi antrą sėdynių eilę galima paslinkti pirmyn, todėl pačiame patogiai įsitaisyti nesunku. Tiesa, GAC tikina, kad čia įsitaisyti pavyks trims žmonėms, bet žiūrint į sėdynės plotį tai šiek tiek abejotina.

Paryžiaus automobilių parodoje Kinijos GAC: rengiasi atėjimui į Europą

Niekuo prabangiam GM8 nenusileidžia ir Paryžiaus automobilių parodoje pristatyti visureigiai: tiek didysis GS8, tiek mažesnieji GS5, GS4 ir GS3. Stipriausia įspūdį čia palieka salono apdaila, mat netgi grindų kilimėliai parodoje stovinčiuose automobiliuose iš odos, išsiuvinėtos rombais. Įvairių rūšių odos nepagailėta nei durelių apdailai, nei prietaisų skydeliui, nei sėdynėms.

Nepaisant to, nuspėti, kiek kiniški automobiliai kainuos Europoje, sudėtinga. Tektų priskaičiuoti importo bei kitus mokesčius. Visgi verčiant tiesiai iš Kinijos juanių, pavyzdžiui, GS5 krosoveris, tapęs Paryžiaus automobilių parodos žvaigžde, su mechanine pavarų dėže ir standartine įranga, kainuotų 15,5 tūkst. eurų. Prabangiausiai įrengtas tas pats visureigis juanius pavertus eurais kainuotų 23,5 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (75)