Žalas nustatančios įmonės „Accident Exchange“ atstovai teigia, kad nauji automobiliai šiais laikais aprūpinti technologijomis, kurioms naudojami ultragarsiniai jutikliai, radarai ir kameros, o ši įranga dažnai montuojama kaip tik pažeidžiamiausiose automobilių vietose, pavyzdžiui – bamperiuose, rašo „Autocar“.

Šių dienų automobiliai gaminami iš medžiagų, kurių bendras skaičius gali siekti net 20 (įvairaus atsparumo ir storio plienas ir aliuminis, anglies pluoštas ir kitos medžiagos).

Pakeisti ar suremontuoti visas šias technologijas ir medžiagas nėra pigu, todėl automobilius draudžiančios įmonės baiminasi, kad reikšmingas automobilio naudojimo ciklo momentas, kai nebeapsimoka remontuoti transporto priemonių, šiais laikais pasiekiamas greičiau nei kada anksčiau. Beveik 10 proc. praėjusiais metais į avariją patekusių automobilių buvo nurašyti kaip netinkami remontuoti.

„Atsižvelgiant į technologijų gausą ir potencialiai brangų remontą, ne visada reikia didelio smūgio, kad pažeidimas būtų reikšmingas“, - patikino Scottas Hamiltonas-Cooperis iš „Accident Exchange“.

Neremontuotinų automobilių problema kartu su kitais šiai pramonės šakai aktualiais klausimais aptarta neseniai vykusiame renginyje, kuriame dalyvavo draudimo bendrovių ir automobilių remonto įmonių atstovai. Renginį organizavo Berkšyre įsikūręs automobilių draudimo tyrimų centras „Thatcham Research“.

„Mokymų organizacijos, automobilių remonto įmonės ir visi kiti šio sektoriaus atstovai nespėja žengti koja kojon su transporto priemonių technologijų pasikeitimais“, - teigė Nacionalinės automobilių remonto įmonių asociacijos vadovas Jasonas Moseley. „Pavyzdžiui, programavimo kodo eilučių šiuolaikiniame „Mercedes-Benz“ S klasės automobilyje daugiau nei „Boeing Dreamliner“ lėktuve“, - stebėjosi jis.

Didėjant automobilių sudėtingumui remonto įmonėms prireikia daugiau laiko jiems sutvarkyti. Be to, auga ir remonto darbų kaina, todėl draudimo įmonėms tenka į neremontuotinų automobilių sąrašus įtraukti ir tuos automobilius, kurie dar nėra pasenę.

Sunerimę dėl šios tendencijos automobilių gamintojai daro dideles nuolaidas pakaitinėms detalėms tokiu būdu mėgindami išgelbėti automobilius, kad jie nebūtų nurašyti kaip neremontuotini anksčiau laiko.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (49)