Apie tai kalba ir pardavimo skaičiai: per trejus metus nuo debiuto „Citroën“ iš salonų išleido per 300 tūkst. „C3 Aircross“ ir daugiau kaip 200 tūkst. „C5 Aircross“ modelių.
Naujausi šviežiausios naujienos vertinimai
Naujausias vertinimas – populiarus D. Britanijos portalas automobilių pirkėjams „Carbuyer“ išbandė į Lietuvą netrukus atkeliausiantį naująjį „Citroën C4“ ir skyrė jam 4,1 žvaigždutės iš 5 galimų kartu su verdiktu: „komfortiškas, modernios ir madingos išvaizdos šeimos hečbekas“.
„Carbuyer“ redaktoriai pažymėjo, kad kompaktinių automobilių klasėje, kurioje rungiasi tokie sunkiasvoriai kaip „Ford Focus“ ar „Volkswagen Golf“, C4 turėjo kažkuo išsiskirti ir jam pavyko. Dauguma kompaktiškų modelių stengiasi sportiškai pasitempti, o C4 pasuko priešingu keliu ir nusprendė šiais įtampos kupinais laikais tapti labiausiai atpalaiduojančiu.
Be to, gudriu pasirinkimu įvardijamas ir sprendimas C4 suteikti mažo SUV modelio išvaizdą, padidinti prošvaisą iki 15,6 cm bei taip atkreipti auditorijos dėmesį. O inovatyvi pakabos sistema bei ilgas įrangos sąrašas tradiciškai paverčia C4 vienu iš komfortiškiausių kompaktinės klasės atstovų.
Kaip pagrindiniai automobilio pliusai pažymėti: komfortas, gausi įranga bei galimybė rinktis visiškai elektrinį C4. Tiesa, kaip trūkumą „Carbuyer“ išskyrė tai, kad kol kas nesiūloma dalinė hibridinė technologija (angl. mild hybrid). Kita vertus, automobilio ekonomijos ir ekologijos rodikliai yra vieni geriausių segmente, prancūzai sugebėjo tinkamai optimizuoti tradicinius benzininius bei dyzelinius variklius.
Automobilius būtina bandyti
Mūsų šalies automobilių rinkos specialistai sutinka, kad „Citroën“ kiek nepelnytai susilaukia mažiau naujų automobilių besidairančių dėmesio, nors jų siūlomi modeliai iš esmės nenusileidžia segmento varžovams, o kartais net ir pranoksta juos specifiškais sprendimais ar kainomis. Be gero produkto, vis dėlto sėkmę konkurencinėje kovoje lemia ir daugybė kitų detalių, pavyzdžiui, reklamos ar rinkodaros strategijos.
Sprendimų perkantiems naują automobilį bendrovės „Deals on Wheels“ vadovas Laurynas Boguševičius ragina nesikliauti vien tik perskaitoma informacija ar pažįstamų rekomendacijomis. Specialisto teigimu, renkantis naują transporto priemonę patartina pačiam išmėginti kuo daugiau skirtingų automobilių ir taip surasti sau mieliausią.
„Dažnai išbandžius automobilį kelyje nuomonė apie jį gerokai pasikeičia. Kita vertus, šiuo metu populiariausių segmentų konkurencija yra pasiekusi tokį lygį ir pasiūlą, jog bet kuris pasirinkimas turės tiek pliusų, tiek minusų. Todėl reikalingas praktinis santykis su automobiliu, kad išryškėtų autentiški pojūčiai“, – teigė L. Boguševičius.
Automobilių žinovo teigimu, paklausiausi „Citroën“ modeliai „C3 Aircross“ ir „C5 Aircross“ yra šiuolaikiškomis technologijomis aprūpinti šeimos automobiliai, konkuruojantys populiariausiuose Lietuvoje segmentuose.
„Juos matau kaip tikrai konkurencingus, tinkamus standartinei lietuviškai šeimai, gyvenančiai mieste, kartais nuvažiuojančiai į sodą ar kaimą. Lietuvoje beveik pusė parduodamų automobilių yra SUV, tad turintiems vidutinį biudžetą, kuris mūsų šalyje yra 25–35 tūkst. Eur, abu automobiliai taiko į tą ruožą, todėl yra verti išmėginti ieškant alternatyvų“, – sako L. Boguševičius.
Laiko mados neatsiejamos nuo ilgalaikio įvaizdžio
„Verslo žinių“ žurnalistas ir ilgametis konkurso „Lietuvos metų automobilio“ komisijos narys Linas Butkus primena, kad Prancūzijos gamintojo markės istorija yra charizmatiška ir visų pirma asocijuojasi su savita konstrukcija ir dizainu, nors šis bruožas dabarties kontekste jau tampa natūralus.
„Atskiri „Citroën“ modeliai pasižymi specifinėmis savybėmis. Pavyzdžiui, didesniems modeliams tradiciškai būdingas komfortas. Įprastai šiuolaikiniai PSA grupės varikliai pasižymi ir ekonomija, ir galia. Asmeniškai labai patinka brangiųjų versijų salono apdailos sprendimai“, – markės bruožus vertino „Lietuvos metų automobilio“ komisijos narys.
Jo teigimu, šių dienų konkurencija yra itin stipri, todėl kiekvienas gamintojo žingsnis turi būti itin apgalvotas. L. Butkus pažymi, kad reikia atsižvelgti ir į rinkos inertiškumą: siūlomi automobiliai ne tik turi pataikyti į laikotarpio madas, bet kartu formuoti ilgalaikį įvaizdį.
„Mane labiausiai įtikinantis scenarijus sako, kad „Citroën“ gali pateikti konkurencingų ir išskirtinių modelių augančioje elektromobilių rinkoje, kurioje jau dabar vyrauja nauji kriterijai ir veikia naujas pirkėjų tipas“, – prognozuoja L. Butkus.