Jeigu norite pasiūlyti temą, pranešti apie problemą, su kuria susidūrėte, rašykite auto@delfi.lt

Įvairių automobilių servisų atstovai tikino, kad vos šalyje paskelbus karantiną, buvo pasirūpinta ne tik dezinfekcinėmis priemonėmis, tačiau ir atstumo su klientais palaikymu. Rimvydas Vaštakas, R2L autoserviso direktorius, pripažino, kad šalyje susidarius tokiai situacijai, klientų beveik nebeliko, todėl ir darbo diena atrodo kitaip.

„Servise dirba keli, galima sakyti budintys, darbuotojai. Atvykstantys klientai palieka raktelius ant stalo, o jiems pasitraukus raktelius perima serviso darbuotojas. Tiesioginio kontakto yra vengiama, taip pat darbuotojai aprūpinti dezinfekciniu skysčiu. Dėl paskelbto karantino sutrumpinome ir darbo laiką, įprastai dirbdavome nuo 8 iki 20 valandos, dabar dirbame iki 17 valandos“, – aiškino R. Vaštakas.

Automobilius dezinfekuoja

Viktor Romančik, autoserviso „Autorealybė“ direktorius pasakojo, kad situacija prasidėjus karantinui pasikeitė, tačiau kardinalių pokyčių įmonės veikloje priimta nebuvo. Direktorius aiškino, kad klientų sumažėjimas jaučiamas, tačiau šioks toks susidomėjimas išlieka.

„Žmonės keliauja, jiems reikia aptarnavimo. Dirbame kitaip nei įprasta, prašome žmonių į serviso patalpas neiti, perėmę automobilį jį dezinfekuojame, žmogus už paslaugas atsiskaito taip pat laikydamasis atstumo. Žinoma, ne visi tokios tvarkos paiso, išvarydami automobilį, ar norėdami prasivėdinti atidarome vartus, o žmonės sumąsto tuo metu užeiti. Stengiamės tai stabdyti ir palaikyti atstumą“, – sakė V. Romančik.

Autoserviso direktorius aiškino, kad dėl karantino teko pakoreguoti ir įmonės darbo laiką, tiesa, pokyčiai nėra drastiški – darbuotojai dirba pusantros valandos trumpiau. V. Romančik teigė, kad dabar sprendžiama, kaip reikėtų elgtis, jei karantinas būtų pratęstas, mat žmonės jau domisi, kada galės žiemines padangas pasikeisti į vasarines.

Kiekvienam klientui – atskiras laikas

Automobilių serviso „Martonas“ atstovai pranešė, kad automobilio priėmimo ir grąžinimo metu bus naudojami užvalkalai ant sėdynių, serviso darbuotojai naudos vienkartines pirštines, o automobilio valymui bus naudojamos dezinfekcinės priemonės.

Atstovai patikino, kad klientai nebus įleidžiami be tvarkos, o į servisą galės atvykti tik paskirtu laiku. Toks spendimas buvo priimtas siekiant užtikrinti, kad servisuose nesusidarytų žmonių susibūrimai. Tiesa, servisas siūlo ir kiek kitokį aptarnavimo būdą.

„Esant poreikiui, tam, kad nebūtų pažeistas socialinis kontaktas, sudarysime sąlygas klientams neišvykti iš namų – automobilį remontui paimsime iš jų namų, o po remonto – grąžinsime. Visą automobilio remonto laikotarpį informaciją apie darbų eigą klientams suteiksime telefonu arba el. paštu“, – skelbė autoserviso atstovai.

Automobilio apžiūra servise

Paims iš namų ar darbo

Tokią paslaugą prieš kelias dienas pasiūlė ir Kaune įsikūręs autoservisas „Auto Aves“ Įmonės vadovas Izidorius Paukštys aiškino, kad siekiant išvengti COVID-19 viruso plitimo yra sudaromos sąlygos, kad darbuotojai neturėtų kontakto su klientais.

„Dėl susidariusios situacijos klientams siūlome nemokamą paslaugą – užsiregistruoti internetu, kad autoserviso darbuotojai jų automobilį paimtų iš namų ar darbo, be jokio realaus kontakto. Prašome, kad klientai raktelius paliktų automobilyje, kai transporto priemonė atkeliauja į servisą, telefonu suderiname, kokius darbus reikia atlikti, o po remonto automobilį grąžiname atgal. Atsiskaitymus taip pat skatiname atlikti pavedimu arba bekontakte kortele naudojant nešiojimą atsiskaitymo aparatą“, – pasakojo I. Paukštys.

Įmonės vadovas sakė, jog keli klientai jau pasinaudojo tokia paslauga, tačiau susidomėjimas nėra didelis. I. Paukštys atviravo, kad pirmomis karantino dienomis darbo apskritai beveik nebuvo, todėl dabar siekiama klientams pasiūlyti tokias aptarnavimo sąlygas, kad darbas nesustotų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)