Anot jo, kompanija savo modeliuose „mechaniką“ montuos „tiek ilgai, kiek tai įmanoma“.
A. Palmeris taip pat mano, kad net vadinamosios robotizuotos transmisijos su dvigubos sankabos sistema nėra tinkama alternatyva – visų pirma dėl sudėtingos konstrukcijos ir didelės kainos.
„Robotas“ neturi nieko tokio, ko negalėtų gerai suderintas „automatas“, – teigė jis.
Tiesa, automatines pavarų dėžes „Aston Martin“ siūlys – pavyzdžiui, dar šiemet rinkoje turintis pasirodyti naujasis „V8 Vantage“ modelis bus ir mechaninės, ir automatinės versijos. Galima manyti, kad analogiški bus ir dar septyni „martinai“, debiutuosiantys per ateinančius 7 metus, tarp kurių – DB11, nauja „Vanquish“ karta, elektra varomas krosoveris DBX.
O štai BMW laikosi priešingo požiūrio – vokiečiai mechanines pavarų dėžes atims net iš sportinio stiliaus M5 ir M6 modelių. Antrinės bavarų kompanijos „M GmbH“ vadovas Frankas van Milas pareiškė, jog mechaninės sportinio „penktuko“ versijos neliks jau šių metų rudenį, o vėliau toks likimas laukia ir dvejų durelių 6-osios serijos modelio. Abu jie gaus robotizuotas transmisijas.
Priežastis – esą tokia situacija rinkoje: tris pedalus turinčių sportinio stiliaus automobilių paklausa artėja prie nulio.
Beje, įdomu tai, kad M5 su mechanine 6 pavarų dėže buvo kuriamas specialiai JAV rinkai, kur, žinia, karaliauja „automatai“.
Tiesa, „mechanikos“ M2, M3 ir M4 modeliuose BMW nelies. Bent kol kas.
Mechaninių pavarų dėžių po truputį atsisako ir tokios garsios markės kaip „Ferrari“ ar „Lamborghini“. O štai Amerikoje atvirkščiai – visi galingiausi kultiniai sportiniai modeliai iki šiol parduodami tik mechaninės versijos – ir „Chevrolet Corvette Z06“ su „Chevrolet Camaro Z/28“, ir „Dodge Viper ACR“ su „Dodge Challenger SRT Hellcat“, ir „Ford Mustang Shelby GT350“ ar „Hennessey Venom GT Spyder“.