Ekspertų teigimu, tilto vidurinės sijos yra tinkamos naudoti ir transportas gali judėti 1 eismo juosta išilgai tilto viduriu. Planuojama, kad tiltu bus leidžiama važiuoti transportui, kurių bendroji masė yra iki 5,5 tonų, taip pat žemupio pusėje tarp segmentinės tvoros ir stacionaraus atitvaro bus užtikrintas 1 m pločio praėjimas pėstiesiems. Kad ant tilto negalėtų užvažiuoti sunkiasvoriai automobiliai bus įrengti gabaritiniai vartai.
Pasak Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros departamento direktoriaus Evaldo Petriko, eismo saugai užtikrinti iki eismo paleidimo turi būti nufrezuotas senas ir paklotas naujas asfalto sluoksnis, įrengtos ir kitos techninės ir inžinerinės priemonės. LAKD planuoja, kad eismas bus atnaujintas per mėnesį, kai „Kelių priežiūra“ atliks visus darbus, reikalingus eismo saugai užtikrinti.
Kitą savaitę Lietuvos automobilių kelių direkcijos specialistai tarsis su Kėdainių rajono savivaldybe, kaip bus organizuojamas eismas per tiltą, pažymima pranešime.
LAKD praneša, kad ekspertizė buvo atliekama siekiant išsiaiškinti, ar po to, kai įlūžo minėto tilto sija, bus galima tiltą laikinai eksploatuoti iki kol bus parengtas tilto projektas ir pradėti rangos darbai.
Planuojama, kad projektas bus parengtas š. m. lapkričio mėnesį ir po sėkmingai atliktų viešųjų pirkimų procedūrų darbai turėtų prasidėti 2024 m.
LiAKD taip pat informuoja, kad sparčiai vykdomi ir kito tilto Kėdainiuose (Vilainių), esančio valstybinės reikšmės krašto kelio Aristava–Kėdainiai–Cinkiškiai 5,151 km, rekonstrukcijos darbai. Eismas šiuo tiltu bus paleistas birželio mėnesį.