Bent jau taip teigia šių metų kovo mėn. „Lamborghini“ vadovo vairą perėmęs Stefano Domenicali. Kaip rašo „Autonews“, nuo to laiko jis nuolat ragina imtis permainų „Volkswagen Group“ priklausančioje „Lamborghini“. Nors kelerius metu dėmesys telktas į itin agresyvius „Murcielago“, „Gallardo“ ir „Aventador“ modelius, S. Domenicali teigimu, pirkėjai artimiausius kelerius metus gali tikėtis kiek kitokio produkto.
„Bulius visada agresyvus, bet norėčiau mus sutelkti į filosofiją, vedančią į naują ateitį – bulius gali būti švelnus“, – sakė jis.
„SUV situaciją pakeis iš esmės, „Lamborghini“ taps kitoks“, – tikino S. Domenicali.
Lyg to dar būtų maža, „Lamborghini“ vadovas prognozuoja, kad daugiausia SUV automobilių pirks moterys. Ši žinia itin netikėta, atsižvelgiant į tai, kad vos 5 proc. įmonės klientų visame pasaulyje buvo moterys. Štai, pavyzdžiui, pirmoji „Lamborghini“ pirkėja moteris Indijoje registruota vos prieš tris mėnesius.