„Discovery Sport“ prekyboje pasirodys kitų metų pradžioje ir pakeis „Freelander“ modelį, kuris JAV rinkoje žinomas LR2 vardu. „Discovery Sport“ pirkėjai galės rinktis priekiniais arba visais keturiais ratais varomas versijas su šešių laipsnių mechanine arba devynių laipsnių automatine greičių dėže. Be to, greta įprastinio penkiaviečio modelio bus galima užsisakyti versiją su dviem papildomomis trečios eilės sėdynėmis.
Pagrindiniais šio modelio varžovais veikiausiai bus tokie vidutinio dydžio prestižiniai visureigiai kaip „Audi Q5“, BMW X3 bei „Volvo XC60“. Didžiosios Britanijos gamintojas tikina, kad „Discovery Sport“ bus gerokai universalesnis už savo konkurentus, nes, pavyzdžiui, nebūdamas ilgesnis galės talpinti net septynis keleivius. „Jaguar Land Rover“ rinkodaros vadovas Philas Pophamas mano, kad tai bus vienas labiausiai išbaigtų automobilių savo klasėje.
Gamintojas atsisakė „Freelander“ pavadinimo siekdamas suskirstyti „Land Rover“ modelius į tris serijas: ištaigingą ir brangią „Range Rover“, kiek kuklesnę „Discovery“ bei ūkiškąją „Defender“. Kol kas „Discovery“ serijoje be naujojo „Discovery Sport“ siūlomas tik įprastinis didelis „Discovery“ visureigis, tačiau gamintojas žada vėliau pasiūlyti ir daugiau „Discovery“ serijos modelių, bet savo planų nedetalizuoja. „Bernstein Research“ analitikas Maxas Warburtonas mano, kad šioje serijoje gali būti pasiūlytas ir padidinto pravažumo įprastinis automobilis, sukurtas naujos aliumininės „Jaguar“ architektūros pagrindu.
„Discovery Sport“ iš pradžių neturės naujųjų „Ingenium“ variklių, kurie debiutuos su „Jaguar XE“ sedanu, ir bus komplektuojamas su „Ford“ tiekiamomis jėgainėmis. Pirmieji šio modelio pirkėjai galės rinktis 2,2 l (110 kW ir 140 kW) dyzelinius arba 2,0 l (177 kW) benzininį variklius. „Discovery Sport“ naudoja tą pačią platformą kaip ir „Range Rover Evoque“, tačiau jo galinė pakaba buvo pakoreguota taip, kad automobilyje tilptų trečia sėdynių eilė.