Automobiliui tai pat pritaikė naujus lengvo lydinio ratlankius bei sumontavo chromuotus duslintuvo antgalius.

Tuo metu interjere atnaujintas prietaisų skydelis ir įrengtas naujas klimato kontrolės valdymo blokas. Centrinio multimedijos valdymo ekrano skersmuo išaugo nuo 7 iki 10,3 colio.

Variklių linijos japonai nelietė. „Lexus IS“ ir toliau bus komplektuojamas su 2 litrų turbobenzininiu varikliu (245 AG), 3,5 litro V6 motoru (260 arba 310 AG) ir hibridine pavara (223 AG), kurią sudaro 2,5 litro keturių cilindrų jėgainė, elektros variklis ir akumuliatorių blokas.

Lietuvoje „Lexus IS“ kainuoja nuo 37 tūkst. 990 eurų.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)