Pirmą kartą į jį montuojama iki 210 km/val. veikianti dalinai autonominio važiavimo sistema „Travel Assist“, kuri padeda lengviau įveikti greitkelius, ir vieni geriausių pasaulyje „IQ Lights“ LED matricos žibintai. „Tiguan“ su 1.5 TSI varikliu ir 6 pavarų mechanine pavarų dėže kaina Lietuvoje prasideda nuo 23 700, su automatine septynių pavarų DSG – nuo 24 700 eurų.

„Šios kartos „Tiguan“ prekyboje pasirodė 2017 metais ir nuo to laiko Baltijos šalyse jų pardavėme net 6000. Dėl geresnių techninių charakteristikų ir gausybės prabangios įrangos atnaujintas „Tiguan“ turėtų pakartoti savo pirmtako sėkmę. Esame dėkingi savo klientams, kurie mumis pasitiki ir padėjo sukurti „Tiguan“ sėkmės istoriją Baltijos šalyse“, – teigė „Volkswagen“ prekės ženklo vadovas Baltijos šalims Justas Nekrošius.

Inovatyvi įranga

„Tiguan“ bus siūlomas trijų pagrindinių komplektacijų. Į bazinę „Life“ versiją patenka 17 colių „Montana“ lengvojo lydinio ratlankiai, priekiniai LED žibintai su „Light Assist“ sistema, oda aptrauktas multifunkcinis vairas, „Premium“ multifunkcinis ekranas, asistentai „Front Assist“ ir „Lane Assist“, adaptyvi greičio palaikymo sistema ir naudoji MIB3 multimedijos sistema su 8 garsiakalbiais.

Geriausią komplektaciją pasiūlys „Elegance“ ir „R-Line“ versijos. Jos komplektuojamos su papildomomis asistentų ir patogumo sistemomis, elegantiška („Elegance“) arba sportiška („R-Line“) kėbulo apdaila. Į „R-Line“ standartiškai montuojama iki 210 km/val. veikianti dalinai autonominio važiavimo sistema „Travel Assist“, kuri padeda lengviau įveikti greitkelius. Papildomai pasirinkti galima gausybę papildomos įrangos, pavyzdžiui, atsidarantį ir slankiojantį panoraminį stoglangį, „IQ.Light“ LED matricos žibintus ar tempimo kablį.

Švarūs ir galingi varikliai

„Tiguan“ bus galima pasirinkti su 1.5 TSI benzininiu arba 2.0 TDI varikliu ir 6 pavarų mechanine arba 7 pavarų automatine DSG greičių dėže. Modeliui su ypač efektyviu ir 110 kW/150 AG išvystančiu 1.5 TSI varikliu taikoma speciali 23 700 eurų kaina. Vėliau bus galima pasirinkti ir 2.0 TSI variklį, kuris išvystys 140 kW/190 AG arba 180 kW/245 AG bei „eHybrid“ iš tinko kraunamą hibridinę jėgainę. Tiek benzininės, tiek dyzelinės versijos bus siūlomos su visų varančiųjų ratų sistema „4MOTION“.

Populiarieji TDI varikliai pasitelks dvigubo dozavimo – dviejų katalizatorių su atskiru „AdBlue“ įpurškimu – sistemą, kuri leidžia „Volkswagen“ smarkiai sumažinti azoto oksido emisijas. Visi nauji „Tiguan“ modeliai su benzininiais ir dyzeliniais varikliais atitinka „Euro 6d“ emisijų standarto reikalavimus ir turi kietųjų dalelių filtrus.

Kitų metų pradžioje atnaujinto „Tiguan“ gama pasipildys iš tinklo įkraunama „eHybrid“ versija. Ji vien elektra galės įveikti 50 km (pagal WLTP). Važiuojant „eHybdrid“ režimu, elektros motoras padeda benzininiam TSI varikliui įsibėgėjant ir taip užtikrina įspūdingą galią.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)