Anot gamintojo, naujasis „Levorg“ yra tikras sportinis universalas, kuriame pritaikyta garsaus „Subaru WRX“ automobilio važiuoklė ir įrengtas naujas tiesioginio įpurškimo „Boxer“ variklis su turbokompresoriumi.
Sėdint už praktiško „Levorg“ universalo vairo išsisklaidys bet koks nuobodulys. Savo įkvepiančiomis važiavimo savybėmis jis prilygsta sportiniam automobiliui, tikina japonai.
Naujasis „Levorg“ yra šiek tiek didesnis už trečiosios kartos „Legacy“ modelį, o jo bagažo skyriaus talpa siekia 522 litrus.
„Levorg“ varomas naujuoju 1,6 l tiesioginio įpurškimo varikliu su turbokompresoriumi, kurio galia – 170 AG, o sukimo momentas – 250 Nm. Žadamos vidutinės kuro sąnaudos - 6,9 litro 100 km, o maksimalus greitis - 210 km/val. Sportinis universalas komplektuojamas su 6 pavarų automatine „Lineartronic“ transmisija, valdoma pavarų perjungimo svirtelėmis prie vairo.
Ji taip pat turi rankinį 6 pakopų perjungimo režimą, kad sportinio važiavimo pojūtis automobiliui įsibėgėjant būtų dar stipresnis.
Automobilio vidus išsiskiria sportiniu stiliumi, kurį išryškina kaušo formos sėdynės. D formos vairas perimtas iš „WRX STI“ modelio. Naujas akcentas – mėlynos apmušalų apdailos siūlės.
Gamintojai tikina, kad vairuojant bus galima mėgautis tiksliu ir neutraliu automobilio valdymu. Dėl įrengtos aktyviosios sukimo momento paskirstymo sistemos „Levorg“ lengvai įveikia kelio vingius, tiksliai judėdamas vairo pasukimo kryptimi.
Saugumas visuomet buvo didžiausias „Subaru“ veiklos prioritetas. Anksčiau buvo kalbama apie pasyviąją ir aktyviąją saugą. Dabar „Subaru“ siūlo dar vieno tipo saugos įrangą – prevencinės saugos technologijas. Kartu su „Levorg“ pasirodys visa serija naujų saugos sistemų.
„Levorg“ yra pirmasis „Subaru“ automobilis su įrengta „Subaru“ transporto priemonių fiksavimo automobilio gale (Subaru Rear Vehicle Detection, arba SRVD) sistema. Kartu su radaru veikianti sistema stebi į vairuotojo regėjimo lauką nepatenkančias zonas.
Sistemai užfiksavus iš paskos važiuojančią transporto priemonę, kuri ketina persirikiuoti į kitą eismo juostą, automobilio šoninio vaizdo veidrodėlyje pasirodo įspėjamasis signalas. Tais pačiais jutikliais naudojasi ir perspėjimo apie iš galo artėjančias transporto priemones (Rear Cross Traffic Alert, arba RCTA) sistema. Ji aktyvuojama įjungus atbulinės eigos pavarą. Sistema stebi vaizdą automobilio gale ir įspėja vairuotoją apie artėjančias transporto priemones.
„Levorg“ taip pat komplektuojama adaptyvioji priekinių žibintų sistema. Užfiksavusi priešpriešiais ar priešais važiuojančio automobilio šviesas, ji automatiškai perjungia artimąsias šviesas. Į šio automobilio įrangos sąrašą įtrauktas ir automatiškai patamsėjantis galinio vaizdo veidrodėlis.
„Levorg“ saugumas buvo išbandytas Japonijos „NCAP“ testais ir pelnė aukščiausią bendrą įvertinimą (40 taškų iš 40 galimų). Iškart po pasirodymo vietos rinkoje „Levorg“ pelnė Japonijos pramoninio dizaino reklamos instituto apdovanojimą „Good Design Award 2014“.
Praėjus tik šešiems mėnesiams nuo pasirodymo rinkoje pradžios Japonijoje jau buvo parduota 30 tūkst. šių modelių.
Iš pradžių „Subaru“ bendrovė „Levorg“ automobilius planavo tiekti tik Japonijos rinkai, tačiau dėl teigiamų atsiliepimų ir jų paklausos Senajame žemyne dabar šie modeliai pristatomi ir europiečiams.
Naujųjų „Subaru Levorg“ automobilių kaina Lietuvoje prasideda nuo 26 tūkst. 490 eurų.