„Jaguar I-Pace“ prabangių elektrinių SUV segmente meta rimtą iššūkį „Teslai“, skelbiama pranešime žiniasklaidai. Naujojo elektrinio „Jaguar“ SUV sportinį charakterį užtikrina visi varantys ratai ir sportinio automobilio verta dinamika, o su visiškai įkrauta baterija elektromobilis WLTP ciklu nuvažiuoja net 480 kilometrų. Tai yra, „I-Pace“ įkrauto 90 kWh ličio jonų akumuliatoriaus užtektų nuvažiuoti iš Vilniaus į Klaipėdą. Greitojo įkrovimo stotelė baterijas 80 procentų leistų įkrauti per 40 minučių.
„Jaguar I-Pace“ yra varomas dviem nuolatinio veikimo magneto sinchroniniais elektros varikliais, kurie veikia efektyviau nei įprasti rinkoje indukciniai varikliai. Panašiai kaip ir „Formula E“ lenktyninių automobilių „I-Type Formula E“ varikliai, šios jėgainės generuoja 400 AG galią ir 700 Nm sukimo momentą, iki 100 km/h „I-Pace“ įsibėgėja vos per 4,8 sekundės.
Į akis krenta įspūdingas „I-Pace“ dizainas. Pajudėjęs iš vietos „I-Pace“ apstulbina valdymo potyriais: šis 2,2 tonos sveriantis elektrinis SUV labiau primena sportinį automobilį nei masyvų visureigį.
Salone, kaip ir priklauso tikram „Jaguar“ – išskirtinis dėmesys detalėms, į keleivius orientuotas erdvės išdėstymas, aukščiausios kokybės medžiagos.
Komforto funkcijų valdymui – nauja „Touch Pro Duo“ informacinė pramoginė sistema su jutikliniu ekranu. Nauja navigacijos sistema įvertina nustatyto maršruto topografiją, apibendrina ankstesnių kelionių įžvalgas, vairavimo stilių ir išskirtiniu tikslumu apskaičiuoja baterijos įkrovimo būseną, vairuotojui užtikrindama maksimalų pasitikėjimą automobilio galimybėmis.
„Jaguar I-Pace“ yra vidutinio dydžio visureigis, tačiau elektromobilio komponavimo privalumai salone sukuria tiek erdvės, kad „I-Pace“ salone erdvės tiek pat, kiek „Jaguar XJ“ limuzine. Bagažinės talpa – 656 litrai, o sulanksčius sėdimąsias vietas – 1453 litrai.
Naujojo „Jaguar I-Pace“ kaina – nuo 80 700 eurų.