Automobilių parodos – viena tų vietų, į kurią žmonės ateina pasižvalgyti į automobilius ir galbūt namo grįžti su tuo vieninteliu. Tūkstančiai baltarusių tokia galimybe naudojosi gegužės pabaigoje Minske vykusioje „Motorshow 2013“.

Čia klientams bandė įtikti 24 markių atstovai, buvo demonstruojama apie porą šimtų automobilių, tarp kurių buvo ir „Ferrari“, „Maserati“ ir „Jaguar“.

Tarp daugybės stendų buvo ir „Audi“, „Hyundai“ ir „Opel“ markių atstovybės, kurias jungė lietuviškas akcentas. Šioms kompanijoms novatoriškus rinkodaros sprendimus parengė lietuvių įmonė „Gluk Media“.

Iš viso per šešias parodos „Motorshow 2013“ dienas stendus, kuriuose buvo panaudoti „Gluk Media“ kurti interaktyvūs sprendimai, aplankė daugiau nei 10 tūkst. žmonių.

Didžiausio susidomėjimo sulaukė projektas „A car that fits you“ (lietuviškai – „Automobilis, kuris tinka tau“, pristatytas „Audi“ stende. Kiekvienas, priėjęs prie didžiulio ekrano, po kelių akimirkų jau matydavo, koks automobilis jam geriausiai tinka. Dauguma žmonių neslėpė susižavėjimo rekomendacijomis ir stende buvusių žmonių klausinėjo, ar tikrai kompiuteriai jau gali skaityti mintis?

O šio projekto paslaptis yra dirbtinio intelekto algoritmais paremtas sprendimas, atpažįstantis žmogų pagal jo amžių ir lytį. Tuomet sistema, žinodama šią informaciją, pagal marketinginį „Audi“ modelių pozicionavimą, lankytojui parinkdavo jo svajonių automobilį.

Parodos metu „minčių skaitytuvą“ išbandė beveik aštuoni tūkstančiai lankytojų (beveik 5 tūkst. vyrų ir daugiau nei 3 tūkst. moterų), vidutiniškai kiekvienas jų prie stendo praleido 25 sek.

„Parodos metu buvo parduotas ne vienas „Audi“ automobilis, tikime, kad prie to prisidėjo ir „minčių skaitytuvo“ paslauga“, – pasakojo parodoje dalyvavę lietuvių įmonės atstovai.

Pora tūkstančių „Hyundai“ stendo lankytojų išbandė kitą lietuvių sukurtą pramogą – „Teleportaciją į ateitį“. Jiems buvo pasiūlyta sėsti į virtualų futuristinį automobilį ir nukeliauti į ateitį bei iš ten virtualia atvirute pasveikinti savo draugus „Facebook“ socialiniame tinkle.

„Opel“ stendo vinimi tapo mažasis „Adam“, kurio pirkėjai turi šimtus tūkstančių variantų kaip susikomplektuoti automobilį. Lietuviai Minske pristatė lankytojams galimybę interaktyviu būdu susikurti labiausiai tinkantį „Adam“ ir kompiuterio ekrane pažiūrėti, kaip jis atrodys ir kokiomis spalvomis išsiskirs.

Su automobilių gamintojams atstovaujančiomis įmonėmis bendradarbiavimą Minsko „Motorshow 2013“ užmezgusi „Gluk Media“ puoselėja viltis nustebinti ir didesnių automobilių parodų lankytojus. Bendrovės atstovai DELFI patvirtino, kad jų projektais jau susidomėjo Vokietijoje dirbantys „Audi“ atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (22)