„Combo” su ilgesnės arba trumpesnės bazės važiuokle (2755 mm/3105 mm). Abu kėbulo tipai galimi kaip komercinės krovininės („panel van“) su arba be krovinio skyriaus stikline pertvara bei 5 ar 7 sėdimų vietų keleivinės versijos. Variantas su trumpesne ratų baze gali būti pasirinktas su standartinio aukščio ar aukštesniu stogu. „Opel“ teigimu, universalus „Combo“ yra patogus profesionaliam naudojimui versle arba gali būti tinkamas kasdieniams šeimos poreikiams ar laisvalaikiui.

Gamintojai pabrėžia, kad naujojo „Opel Combo” krovinio gabenimo bei pakrovimo galimybės – geriausios segmente. „Cargo“ versijos su ilgesne ratų baze (3105 mm) krovinio svorio bei talpinimo duomenys tokie: automobilyje galima gabenti iki 4,6 m3 tūrio krovinį, kurio svoris siekia iki 1 t (su vairuotoju), o galinė ašis atlaiko didžiausią segmente svorį – iki 1450 kg. „Combo“ gali gabenti ir ilgiausią krovinį (3400 mm ilgio bei 1550 mm aukščio). Čia įrengtos plačios, didžiausios segmente galinės durys – 1455 mm aukščio ir 1231 mm pločio bei žemas įkrovimo aukštis – 54,4 cm.

Keleivinis „Combo Tour” turi penkias sėdimas vietas, ilgesnę ar trumpesnę ratų bazę, standartiškai montuojamas slankiojančias duris šone, atidaromas duris gale ar dvigubas asimetriškas duris. Penkiavietis keleivinis variantas su trumpesne ratų baze galimas ir su aukštesniu stogu. Keleivinės versijos bagažo skyrius (ilgesnė ratų bazė) siekia iki 3200 l, o pakrovimo svoris – iki 800 kg.

Naujasis „Opel Combo“ gali būti komplektuojamas su vienu iš 6 variklių: 4 dyzelinių, vienu benzininiu bei vienu suslėgtų gamtinių dujų, kuris gali būti varomas ir benzinu. Visi varikliai gali būti montuojami su degalus taupančia „ecoFlex“ technologija bei „Start/Stop“ įranga. Bazinė dyzelinė 1.3 CDTI bei „Combo“ CNG versijos taip pat yra su „ecoFlex“ technologija, o tai sumažina ir CO2 taršą.

Nauji „Opel Combo“ dyzeliniai varikliai turi naujausią „common-rail“ technologiją, oksidacijos katalizatorių bei dyzelino kietųjų dalelių filtrą. 1.3 CDTI 90 AG „ecoFlex“ degalų sąnaudos svyruoja nuo 4,8 – 4,9 l/100 km , o emisija – nuo 126 g/km – 129 g/km, priklausomai nuo kėbulo versijos bei stogo aukščio. Tai reiškia, kad varikliai dirba efektyviausiai kompaktinių komercinių automobilių segmente.

Tik aukštos specifikacijos keleivinė „Combo Tour“ versija yra siūloma su 1.6 CDTI varikliu. Šis variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, bet galimas ir su automatizuota „Easytronic“ 5 laipsnių mechanine pavarų dėže. Galingesnių variklių skalėje yra 1.6 CDTI 105 AG bei 2.0 CDTI 135 AG agregatai, pastarasis yra vienas populiariausių „Combo“ dyzelinių variklių. Šie varikliai komplektuojami su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o dėl 320 Nm sukamojo momento jie tampa galingiausiais klasėje.

Benzininių variklių gamoje – vienintelis 1.4 l 95 AG agregatas. Tie, kurie vertina alternatyvaus kuro variklius, gali rinktis 1.4 CNG „ecoFlex“ agregatą 120 AG. Variklis, kuris gali būti varomas tiek CNG, tiek benzinu, pasižymi taupumu bei veiksmingumu. 1.4 CNG „ecoFlex“ turi 22 litrų degalų baką ir 95 litrų suskystintų gamtinių dujų talpą (130 litrų ilgesniojoje versijoje). Gamintojų teigimu, su tokiu degalų kiekiu automobilis gali atitinkamai nuvažiuoti iki 625 km ir 750 km.

„Opel Combo“ galima rinktis iš trijų įrangos lygių: „Essentia“, „Enjoy“ ir „Cosmo“. Standartinėje „Essentia“ (taikoma „Combo Cargo“) įrangoje yra vairo stiprintuvas, elektra valdomi priekiniai langai, saugos oro pagalvė vairuotojo pusėje, ABS ir EBD (elektroninė stabdymo jėgos paskirstymo sistema). Standartinėje keleivinėje „Tour“ versijoje visuomet montuojama „ISOFIX“ vaiko kėdutės tvirtinimo sistema priekinėje keleivio sėdynėje bei antros eilės šoninėse sėdynėse.

„Enjoy” ir „Cosmo” keleivinės versijos įrangą galima rinktis iš kelių variantų. Klientai interjero medžiagas, stilių, saugos bei komforto funkcijas gali pasirinkti pagal savo skonį. Papildomai galima rinktis praslydimo kontrolės sistemą (ARS) bei elektroninę stabilumo sistemą (ESP) komplektuojamą su stabdymo asistentu bei judėjimo įkalnėn sistema.

Bazinio krovininio „Cargo“ modelio su 1.4 l 95 AG benzininiu agregatu kaina Vokietijoje be PVM prasideda nuo 13 750 eurų (47 465 Lt).

Augant kompaktinių komercinių automobilių segmentui, manoma, kad iki 2015 metų Europos keliais jų važinės daugiau nei milijonas. Prognozuojama, kad 62 proc. „Combo“ pardavimų sudarys krovininis „Cargo“ variantas, o 38 proc. – keleivinis „Tour“ variantas.

„Opel Combo” parduodamas nuo 1985 metų. Kasmet Europoje parduodama daugiau nei 72 tūkst. „Combo“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)