Įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika portalui DELFI sakė, kad gamintojai pagrindiniu „Renegade“ konkurentu vertina „Škoda Yeti“.

„Šiuo klausimu mano ir gamintojų nuomonės kiek prasilenkia, visų pirma dėl kainodaros. Juk visi žinome, kokia pradinė „Yeti“ kaina, o mes vis dar vedame derybas su koncernu ir tikimės, kad pavyks išsikovoti, jog „Renegade“ Lietuvoje kainuotų mažiau nei 69 tūkst. Lt – būtent tokią bazinę automobilio kainą nori nustatyti gamintojai“, – teigė R. Gineika.

Susiję straipsniai

„Renegade“ gražuoliu tikrai nepavadinsi – jis paveldėjo kai kuriuos grubokus dizaino akcentus iš ankstesnių „Jeep“ markės modelių, tarkime, priekinėse variklio groteles galima įžvelgti iš legendinio „Willys MB Jeep“ paveldėtus bruožus. Vis dėlto kai kur akivaizdi ir dabartinių šios markės šeimininkų – koncerno „Fiat“ – įtaka, pavyzdžiui, įdomiai atrodančiuose galiniuose žibintuose.

Nepaisant išvaizdos niuansų, „Jeep“ vertinami ne dėl to, kaip jie atrodo, o dėl to, kaip jie važiuoja. Gamintojai žada, kad visais ratais varomas „Renegade“ nebus išimtis bei patiks nuotykių ir aktyvaus laisvalaikio mėgėjams.

Dėl pažangių bekelei skirtų sistemų iki 100 proc. variklio galios galės būti perduota į bet kurį visureigio ratą, o tai turėtų padėti automobiliui įveikti net ir sudėtingiausius kelius. Susidūrus su didžiausias iššūkiais kelyje pagelbės „palėtintojo“ „Active Drive Low“ sistema, kuri įjungia nuolatinį 4X4 režimą, pavaras sutrumpina 20:1 santykiu ir leidžia lėtai, bet užtikrintai įveikti kliūtis.

„Renegade“ vairuotojai galės rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų (išskirtinai „Trailhawk“ modelyje) ir automatinės. „Jeep Renegade“ vairuotojai turės galimybę išjungti galinį varomąjį tiltą ir taip pagerinti ekonomiškumą važiuojant mieste. Tačiau atsiradus poreikiui visiems varomiesiems ratams, sistema galinį tiltą „įdarbina“ automatiškai.

„Renegade“ variklių gamoje bus keturi benzininiai „MultiAir“ varikliai ir du „MultiJet“ „dyzeliai“. Automobilis taip pat galės būti komplektuojamas su pirmąja segmente 9 laipsnių automatine transmisija ar mechanine pavarų dėže.

Gana įdomi „Renegade“ papildomos įrangos sąrašo detalė bus nudengiamas medžiaginis stogas „My Sky“. Jį bus galima lengvai nuimti rankomis ir sutalpinti bagažinėje.

Lietuvoje pristatyto visais ratais varomo „Jeep Renegade“ su 2 litrų darbinio tūrio dyzeliniu „MultiJet“ varikliu bei 6 laipsnių mechanine pavarų dėže kaina 105 058 Lt. Lietuvos rinkoje „Jeep Renegade“ debiutuos 2015 metais.

Parodytas ir naujasis „Jeep Cherokee

„Jeep“ salone pademonstruotas ir naujasis „Cherokee“, kuriuo prekiauti pradedama šį rudenį. Jis išsiskiria kardinaliai atnaujinta automobilio išore, kuri vieniems atrodo keistai, kitiems - stilingai. Dviprasmišką įspūdį kuria „Cherokee“ „krioklio“ variklio grotelės ir siauri priekiniai žibintai, suteikiantys automobiliui ekstravagancijos.

Kaip ir „Renegade“, „Cherokee“ turi visų varančiųjų ratų sistemą ir galimybę atjungti galinį tiltą taupesniam važiavimui. Ši sistema automatiškai reaguoja į kelio pasikeitimus ir išvažiavus iš bekelės atgal į miestą be vairuotojo įsikišimo įjungia dviejų varančiųjų ratų pavarą.

„Cherokee“ viduje vairuotojų patogumui įtaisytas 7 colių spalvotas TFT ekranu, kuris rodo visą svarbiausią informaciją.

„Jeep Cherokee“ demonstruoto Vilniuje priekinius ratus varo 140 AG 2 litrų darbinio tūrio „MultJjet“ variklis su 6 pavarų mechanine greičių dėžė. Šio „Cherokee“ kaina 137 671 Lt (39 904 eurų). Bazinės „Cherokee“ komplektacijos kaina prasideda nuo 119 000 litų (34 465 eurų).

Sek svarbiausias automobilių pasaulio naujienas: nuo naujo „Bugatti" modelio iki KET pasikeitimų. Nestabdyk – prisijunk prie DELFI Auto draugų „Facebook“!

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)
Pažymėti
Dalintis
Nuomonės