„Nekantriai laukėme šios dienos, kai pirkėjams Lietuvoje galėsime pasiūlyti „Audi Q4 e-tron“. Atsižvelgiant į sparčiai augančią kompaktinių miesto visureigių segmento paklausą, neabejojame, kad naujasis modelis sulauks didelio susidomėjimo, o serijinės gamybos pajėgumai užtikrins šių progresyvaus dizaino elektromobilių tiekimą“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

Pirmieji dešimt „Audi Q4 e-tron“ pirkėjų Lietuvoje e. mobilumo privalumais galės mėgautis ne tik vairuodami naujos kartos elektromobilį – jų laukia speciali dovana – „Audi“ elektrinis paspirtukas, kuriuo vienu įkrovimu galima nuvažiuoti iki 65 km atstumą ir pasiekti 20 km/val. greitį.

„Norime savo klientams padėti užtikrinti kuo patogesnį mobilumą, todėl manome, kad „Audi“ elektrinis paspirtukas bus puikus sąjungininkas atrandant savo miestą ar įveikiant paskutinius kilometrus savo tikslo link. Tai ir puiki laisvalaikio praleidimo priemonė, ir tvarus būdas pasiekti darbą, parduotuvę ar kitą kelionės tikslą aplenkiant spūstis“, – sako Ilgvars Ļubka, „Audi“ prekės ženklo vadovas Lietuvoje ir Latvijoje.

Praktiškas ir įvairiapusiškas

Visas „Audi Q4 e-tron“ versijas sieja didelis nuvažiuojamas atstumas be jokios taršos ir itin greitas baterijos įkrovimas. Vienu įkrovimu elektromobilis gali nuvažiuoti iki 520 kilometrų (WLTP), o 125 kW siekianti įkrovimo galia užtikrina, kad per 10 minučių akumuliatorius galima įkrauti pakankamai, kad būtų galima nuvažiuoti 130 kilometrų (WLTP). Be to, naudodamasis „myAudi“ programa savo išmaniajame telefone vairuotojas gali aktyvuoti įkrovimą namuose ir iš anksto nustatyti norimą temperatūrą salone.

4,59 metro ilgio „Audi Q4 e-tron“ yra tobulas pagalbininkas atliekant kasdienes užduotis: tiek erdvus salonas, tiek krovinių skyrius yra didesni nei įprasta šiame segmente ir prilygsta dideliems SUV automobiliams. Priklausomai nuo galinių sėdynių atlošų padėties, į „Q4 e-tron“ bagažinę su elektra valdomomis durelėmis telpa nuo 520 iki 1490 litrų. Taip pat elektromobilis gali vilkti iki 1000 kilogramų sveriančią priekabą (su stabdžiais, 12 % įkalnėje), „quattro“ versijos – net iki 1200 kilogramų svorio priekabą.

Ateities dizainas ir inovacijos salone

„Q4 e-tron“ modelis įkūnija „Audi“ elektra varomų automobilių dizaino ateitį. Kėbulo linijos stebina savo įspūdingomis proporcijomis – trumpa priekine dalimi, dideliais ratais ir išraiškingomis atletiškomis formomis. Aerodinaminis „Audi Q4 e-tron“ pasipriešinimo koeficientas siekia vos 0,28. Elektromobilyje pirmą kartą pasaulyje panaudotas pasirenkamas skaitmeninių šviesų dizainas: naudojantis „MMI touch“ sistema, vairuotojas gali pasirinkti iš keturių skirtingos išvaizdos variantų.

Inovacijų gausu ir elektromobilio salone. Naujos kartos vairas su liečiamaisiais paviršiais leidžia vairuotojui pasirinkti informaciją skaitmeniniame prietaisų skydelyje, o multimedijos ir navigacijos sistema yra valdoma naudojantis centriniu „MMI touch“ ekranu, kuris metų pabaigoje bus siūlomas ir 11,6 colio įstrižainės dydžio.

Pasirinktinai „Audi Q4 e-tron“ gali turėti dar vieną novatorišką technologiją – projekcinį ekraną su papildytos realybės funkcija. Jame vairuotojui tiesiai prieš akis pateikiama kai kurių pagalbinių sistemų informacija ir navigatoriaus simboliai. Ši informacija yra dinamiškai rodoma dideliame plote kaip virtualus sklendžiantis atvaizdas maždaug dešimt metrų priešais automobilį.

Visų poreikiams: ištvermingas ir mieste, ir autostradoje

Elektromobilio pavarų pasirinkimas atitinka itin skirtingų pirkėjų grupių poreikius, nuo daugiausiai važinėjančių tik mieste iki keliaujančių tolimus atstumus. Galimi dviejų dydžių akumuliatoriai ir trys pavarų variantai. Mažesnio „Q4 35 e-tron“ akumuliatoriaus talpa yra 52 kWh (bendra talpa – 55 kWh), didesnio akumuliatoriaus, kuris montuojamas į „Q4 40 e-tron“ ir „Q4 50 e-tron quattro“ modelius, talpa siekia 77 kWh (bendra talpa – 82 kWh).

„Q4 35 e-tron“ ir „Q4 40 e-tron“ turi galinius ratus varantį elektros motorą, atitinkamai pasiekiantį 125 kW (170 AG) ir 150 kW (204 AG). Aukščiausiai gamoje yra „Q4 50 e-tron quattro“ versija su dviem elektros varikliais ir elektrine visų ratų pavara. Šio modelio galia yra 220 kW (299 AG), nuo 0 iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 6,2 sekundes ir pasiekia elektronikos apribotą maksimalų 180 km/val. greitį. Siekiant padidinti efektyvumą, priekinės ašies elektros variklis pradeda veikti tik tada, kai reikia daugiau galios arba geresnio sukibimo. Dar vienas svarbus energiją taupantis veiksnys yra pažangi rekuperavimo sistema, kuri vertina ir navigacijos sistemos, taip pat topografinius duomenis.

Pažangus junglumas: pakaba ir vairuotojo pagalbinės sistemos

Visos „Q4 e-tron“ versijos gali turėti sportinę pakabą su 15 mm mažesne prošvaisa (standartinė pakaba „S line“ versijoje). Taip pat siūlomi nuo 19 iki 21 colio dydžio skirtingo dizaino aerodinaminiai ratlankiai – turėdami didelio uždaro ploto paviršių jie taip pat yra svarbūs didinant efektyvumą.

Jau standartinėje versijoje kompaktinis elektrinis SUV turi daug pagalbinių sistemų, tokių kaip efektyvumo pagalba, kuri padeda palaikyti numatantį važiavimo stilių ir leidžia optimizuoti energijos sąnaudas. Pasirenkamos pagalbinės sistemos, kaip ir didelis kitos papildomos įrangos pasirinkimas, yra suskirstytos į paketus. Atskiro dėmesio verta prisitaikanti greičio palaikymo sistema, padedanti vairuotojui palaikyti atstumą iki priekyje esančio automobilio ir važiavimą savo eismo juosta esant bet kokiam greičiui. O aplinkinio vaizdo kameros labai palengvina manevravimą mieste ir statant automobilį.

Dėmesys tvarumui: pagamintas CO2 neutraliu būdu

Išvengti, sumažinti arba kompensuoti neišvengiamas emisijas: „Audi“ gamina „Q4 e-tron“ aplinkai neutraliu būdu. Cvikau (Vokietija) mieste esanti gamykla naudoja ekologišką elektros energiją, o akumuliatorių celių tiekėjai turi užtikrinti, kad jų gamybos procesuose taip pat naudojama tik žalia elektros energija. Tos emisijos, kurių šiuo metu išvengti negalima, yra kompensuojamos „TÜV“ sertifikuotais klimato apsaugos projektais, atitinkančiais griežtus „Gold Standard Foundation“ reikalavimus.

Dar viena tvari naujovė – sportiškame „S line“ salone galimi sėdynių apmušalai, kurių didžioji dalis yra pagaminta iš perdirbto poliesterio, kiekvienai sėdynei vidutiniškai panaudojus 26-is perdirbtus plastikinius 1,5 litro butelius.

Kartu su savo tiekėjais „Audi“ tvirtai ir sistemingai įsipareigojusi visuose automobilių projektuose veikti atsakingai. Nuo 2017 metų įmonė vertina savo partnerius, naudodama tvarumo reitingą, kurį sukūrė siekdama užtikrinti žaliavas tausojančius gamybos procesus ir laikantis socialinių standartų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)