Nors tai atnaujintas modelis, „Hyundai“ gana radikaliai pakeitė automobilio išorę ir vidų, vartotojams taip pat siūlomas visiškai naujas „Hyundai“ trijų cilindrų 1,1 litro darbinio tūrio variklis.

„i20“ dabar tapo lengvai atpažįstamas kaip „Hyundai“, nes jo priekinėje dalyje aiškiai išsiskiria visiems naujiems koncerno modeliams būdingos šešiakampės radiatoriaus grotelės. Taip pat atnaujinti priekiniai žibintai, variklio dangtis, priekiniai sparnai ir priekinis buferis su įmontuotais rūko žibintais, kurie įeina į bazinę įrangą. Automobilio galas atnaujintas naujoviško dizaino buferiu ir galiniais žibintais.

„i20“ modelis pailgėjo 55 mm ir dabar automobilis yra beveik 4 metrų ilgio – 3995 mm. Tiesa, „i20“ plotis, aukštis ir tarpuašis nepakito. Automobilio salone į akis krenta atnaujinta centrinė konsolė, naujas prietaisų skydelis ir sėdynių apvalkalai. Bagažo skyrius išliko vienas didžiausių šioje klasėje: bagažinės talpa yra 295 litrai, o nulenkus 60:40 santykiu susilankstančios galinės sėdynės atlošus, bagažinės talpa padidėja iki 1 060 litrų.

Į standartinę šio modelio įrangą įeina mechaniškai valdoma klimato kontrolės sistema, centrinis durų užraktas su nuotoliniu valdymu, elektra valdomi ir šildomi šoniniai veidrodėliai, reguliuojamo aukščio ir nuotolio vairas, o taip pat radijo imtuvas su MP3 formato įrašus atkuriančiu CD grotuvu ir reguliuojamo aukščio vairuotojo sėdynė.

Vairuotojo ir keleivių saugumu rūpinasi standartinės įrangos pakete esančios 6 oro saugos pagalvės, aktyvios priekinių sėdynių galvos atramos, elektroninė stabilumo kontrolės (ESC) ir automobilio stabilumo valdymo (VSM) sistemos, ABS turintys stabdžiai su avarinio stabdymo stiprintuvu (BAS).

Atnaujintas „i20“ siūlomas su vienu iš keturių variklių: dviejų benzininių arba dviejų dyzelinių agregatų. 1.2 litro darbinio tūrio benzininis variklis generuoja 85 AG, jo sukimo momentas siekia 121 Nm. Šis variklis montuojamas su 5 laipsnių mechanine pavarų dėže, jo vidutinės degalų sąnaudos yra 4,9 l/100 km, o CO2 emisija – 114 g/km.

Galingiausias, 1.4 litro benzininis variklis siūlo 100 AG ir 137 Nm sukimo momentą, variklis komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine arba 4 laipsnių automatine pavarų dėže. Vidutinės degalų sąnaudos ir CO2 emisija su mechanine pavarų dėže yra atitinkamai 5,2 l/100 km ir 122 g/km, o su automatine pavarų dėže – 6,0 l/100 km ir 140 g/km. Toks automobilis kainuos nuo 44,9 tūkst. Lt (su mechanine pavarų dėže) arba nuo 47,9 tūkst. Lt (su automatine pavarų dėže).

Taupiausias variklių gamoje – naujasis trijų cilindrų 1.1 l darbinio tūrio dyzelinis CRDi variklis – išvysto 75 AG ir gali pasigirti 180 Nm sukimo momentu. Jis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, o variklio vidutinės degalų sąnaudos yra 3,8 l/100 km. Anglies dvideginio emisija taip pat maža – vos 99 g/km. Modifikacijos su šiuo varikliu kaina – 47,99 tūkst. litų.

Kiek didesnis 1.4 litro CRDi dyzelinis variklis generuoja 90 AG ir 220 Nm sukimo momentą. Šis variklis montuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže, jo vidutinės degalų sąnaudos siekia 4,1 l/100 km, o CO2 kiekis – 106 g/km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (14)