Dabartinį „Pulsar“ variklių asortimentą, sudarytą iš 1,2 l benzininio ir 1,5 l dyzelinio galios agregatų, papildo 1,6 l versija, kuri išsiskirs ir papildomais dizaino patobulinimais.
1,6 l DIG-T variklio maksimalus sukimo momentas – 240 Nm (esant 2000-4000 aps./min.), o galia siekia 190 AG (esant 5600 aps./min.).
Nors 1,6 l DIG-T variklis savo galia prilygsta didesniems galios agregatams, jam būdingos degalų sąnaudos ir emisijų kiekis atitinka daug mažesnių variklių rodiklius. Žadama, kad šis sportinėmis charakteristikomis pasižymintis „Pulsar“ variklis vidutiniškai sunaudos 5,7 l/100 km degalų, o jo išskiriamo CO2 kiekis bus 134 g/km. Variklis atitinka naujus „Euro 6" taršos standartus.
„Nissan" taip pat sukūrė dizaino elementų paketą, skirtą sportinei naujo modelio prigimčiai atskleisti. Visuose modeliuose su 190 AG DIG-T varikliu, kurie gali būti komplektuojami su „Acenta R" ir „Tekna R" lygio įranga, bus specialūs „diamond cut“ dizaino lengvojo lydinio ratlankiai (17 colių – kaip standartinė įranga montuojami „Acenta R" modeliuose ir 18 colių – montuojami „Tekna R" modeliuose) su dviejų spalvų (juodos ir sidabro) apdaila, taip pat sportiškesnio dizaino priekiniai žibintai su juoda lempos korpuso apdaila, kuri sudaro didesnį kontrastą su chromuotais reflektoriais. Sportiniam įvaizdžiui sustiprinti gale įrengtas chromuotas išmetamojo vamzdžio antgalis.
1,6 l DIG-T varikliu varomų modelių vidaus dizaino elementų paketą sudaro kitokia prietaisų skydelio apdaila, besidriekianti per visą jo plotį, taip pat akį traukiančios baltos apdailos siūlės ant vairo ir odinių sėdynių (tik „Tekna R“ modeliuose).
„Nissan Pulsar" su 190 AG DIG-T varikliu Europos rinkose pasirodys nuo kovo mėnesio. Jo kaina prasideda nuo 21 940 eurų (įskaitant PVM).