Skelbiama, kad iki oficialios prekybos pradžios jau užsakyti 7 visureigiai.
„Jaguar F-Pace“ yra ne tik pirmasis koncerno žingsnis į miesto visureigių (SUV) klasę, tai apskritai pirmasis „Jaguar“, kurio kėbulas yra vienatūris.
„F-Pace“, pirmą kartą pasirodęs Frankfurte dar 2013-aisiais kaip koncepcinis automobilis pavadinimu „C-X17“, vartotojų pasirinkimui siūlys 6 skirtingas komplektacijos versijas: „Pure“, „Prestige“, „Portfolio“ „R-Sport“, „S“ bei išskirtinį „First Edition“ – šios versijos viso pasaulio pirkėjams bus pagaminta vos 2000 vienetų.
Daugiau apie šį modelį galite paskaityti išsamioje DELFI žurnalisto apžvalgoje čia.
Bazinės „Pure“ komplektacijos visureigio kaina prasidės nuo 44 tūkst. 165 eurų. Į „Prestige“ modelio standartinę komplektaciją įeina šildomos odinės sėdynės, 18 colių lengvo lydinio ratlankiai, LED dieniniai žibintai ir šviesa bagažinėje. Jo kaina Lietuvoje prasideda nuo 47 tūkst. 783 eurų.
Nuo 50 tūkst. 409 eurų kainuojantis modelis „R-Sport“ aprūpintas 19 colių lengvo lydinio ratlankiais, sportinėmis sėdynėmis, priekiniais dvifunkciais ksenono žibintais su dienos šviesos LED žibintais, „Gloss Black“ juodos spalvos stogo išilginėmis sijomis ir tos pačios spalvos šoninių langų apvadais.
Pačiame hierarchijos viduryje – „F-Pace Portfolio“. Šios komplektacijos visureigio kaina prasideda nuo 51 tūkst. 776 eurų.
„S“ versija yra siūloma tik su dviem iš galingiausių variklių: 3,0 l V6 300 AG turbo dyzeliniu arba 3,0 l V6 380 AG turbokompresoriniu benzininiu. Šis nuo 68 tūkst. 861 eurų kainuojantis modelis aprūpintas 20 colių lengvojo lydinio ratlankiais, 350 mm stabdžių diskais su raudonos spalvos stabdžių apkaba, „Adaptive Dynamics“ sistema, „Meridian“ 380 W galios garso sistema su 11 garsiakalbių, o taip pat – galinio vaizdo kamera.
„Jaguar F-Pace First Edition“ – riboto kiekio modelis, sukurtas aistringiems šio ženklo gerbėjams, nebijantiems savo kišenę palengvinti mažiausiai 84 tūkst. 180 eurų.
Šios išskirtinės „F-Pace“ versijos pirkėjas standartiniame rinkinyje gaus 20 colių „Venom“ lengvojo lydinio ratlankius, adaptyvią važiuoklę, panoraminį stoglangį, kintamą ir nuo nuotaikos priklausantį interjero apšvietimą, 10 krypčių elektra valdomas priekines sėdynes, „Windsor“ odos apmušalus, „Jet“ zomša aptrauktas salono lubas, „InControl Touch Pro“ navigacijos sistemą su 10,2 colio įstrižainės liečiamuoju ekranu, 12,3 colio itin aukštos skiriamosios gebos virtualiu prietaisų skydeliu.
„First Edition“ širdis gali būti 300 AG 3 litrų darbinio tūrio V6 dyzelinis variklis arba galingiausia 3 litrų darbinio tūrio benzininio variklio versija. Abu variantai komplektuojami su aštuonių laipsnių automatine pavarų dėže ir visais varančiaisiais ratais.