„Elektrinis „Scudo“ – dar vienas svarbus „Fiat“ žingsnis elektrifikacijos link, kuris ne tik išplečia koncerno siūlomų elektrinių automobilių asortimentą, bet ir sukurtas, siekiantiems tvarumo tikslų“, – sako oficialios „Fiat Professional“ atstovybės Lietuvoje vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Anot jo, šis modelis išsiskiria ne tik ergonomiška vairuotojo kabina, įvairių pagalbos vairuotojui ir saugumo sistemų bei funkcijų gausa, bet ir atveria galimybes vis didesnei daliai klientų rinktis tvaresnę transporto politiką.

„Vidaus degimo varikliu arba pilnai elektrine jėgaine varomi „Scudo“ gali patenkinti plataus spektro verslo klientų poreikius. Nuo privataus ar vidutinio dydžio verslo atstovų – elektrikų, santechnikų – iki įmonių, valdančių didelį komercinių automobilių parką bei ieškančių tvaresnių mobilumo sprendimų. „Scudo“ furgonai gali būti pritaikomi pagal individualius pageidavimus bei verslo specifiką, juos perdirbant ir sumontuojant papildomą įrangą – šaldymo, krovimo, specialias lentynas krovinių skyriuje“, – sako A. Ardzevičius.

Darbui mieste

Gamintojas nurodo, kad elektra varomas „Scudo“ yra elektra varomų (BEV) komercinių automobilių klasės lyderis pagal nuvažiuojamą atstumą, kuris siekia iki 330 km (remiantis WLTP bandymais), todėl jis idealus dirbantiems mieste ir priemiesčiuose. Naujojo „Fiat Professional“ modelio elektrinę bateriją klientai gali rinktis vieną iš dviejų galimų modifikacijų – su 50 arba 75 kWh talpos baterija, o tuo tarpu 75 kWh bateriją įkrauti iki 80 proc. galima vos per 45 minutes.

„Šis furgonas buvo kuriamas galvojant apie tuos, kurie automobilį naudoja darbui ir jame praleidžia 8 ir daugiau valandų per dieną, todėl labai svarbus aspektas – komfortas. Kuriant naująjį „Scudo“ buvo siekiama, kad vairuoti jį būtų taip pat komfortiškas, kaip ir lengvąjį automobilį, o taip pat sukurti darbui idealią aplinką pasitelkus įvairias priemones, pradedant komfortiškus salonu, aukščiausio lygio garso izoliacija ar naujausiomis technologijomis“, –sako oficialios „Fiat Professional“ atstovybės Lietuvoje vadovas A. Ardzevičius.

Naujuosius „Scudo“ bus galima rinktis su visiškai elektriniu arba dyzeliniais varikliais su mechanine ar automatine greičių dėže. Be elektra varomo modelio su 100 kW (136 AG) elektriniu varikliu, juos bus galima rinktis iš kelių dyzelinių versijų: 102 AG arba 120 AG 1,5 litro su 6 pavarų mechanine greičių dėže; 145 AG 2,0 litro su 6 pavarų mechanine arba automatine greičių dėže ir 177 AG su 8 pavarų automatine transmisija.

„Scudo“ rinkose debiutuos taip pat ir kelių skirtingų ilgių. Standartinis „Scudo“ bus 5 m ilgio, „maxi“ versijos – 5,3 m, o miestui pritaikytos „S“ versijos – 4,6 m. Skirsis ir modelių talpa – 4,6 m3, 5,3 m3 arba 6,1 m3, o galima apkrova sieks iki 1,3 tonos.

Visų modelių salonai yra paremti išskirtine „Moduwork“ sistema, leidžiančia pagal poreikius keisti jo paskirtį – keleivio sėdynę paversti darbo vieta ar padidinti krovinių skyrių iki 4 m ilgio („maxi“ versijoje), o tūrį nuo 0,5 m3 iki 6,6 m3.

Pagalba vairuotojui

Anot gamintojo atstovų, itin plati galimų modifikacijų gama, naująjį „Scudo“ daro nepaprastai universaliu, pritaikant įvairiems poreikiams – nuo keleivių pervežimo iki krovinių gabenimo ar keliavimo.

„Nors kompaktiškas, bet itin talpus, todėl galima sakyti, kad jis tinkamas pervežti beveik bet ką ir bet kur. Be to, dėl kompaktiškų išorinių išmatavimų ir manevringumo „Scudo“ tilps net siauriausioje miesto gatvelėje, o juo važiuoti gali net iki 6 žmonių“, – sako A. Ardzevičius.

„Scudo“ gamintojas pabrėžia, kad jame bus montuojama net 14 įvairių pagalbos vairuotojui ir saugumo sistemų, įskaitant automatinio kelio ženklų atpažinimo, automatinio avarinio stabdymo, siekiant išvengti susidūrimo ir perspėjimo apie kirstą eismo juosta aklosios zonos signalą.

Tuo tarpu siekiant geresnio sukibimo bet kokiomis sąlygomis, pavyzdžiui, važiuojant per sniegą, purvą ar smėlį, „Scudo“ galės būti komplektuojamas su „Grip Control“ sistema. Tai aktualu tiek Lietuvoje, tiek Latvijoje ar Estijoje.

Pristatė kainą

Prieš vairuotojo akis esančiame ekrane bus galima matyti visą svarbiausią informaciją, nenukreipiant žvilgsnio nuo kelio, taip neblaškant vairuotojo, parkuojant vairuotojui saugiai ir lengvai manevruoti padės priekiniai ir galiniai parkavimo jutikliai, galinio vaizdo kamera, rodanti vaizdą iš viršaus 180° kampu.

Komfortą kelyje įvairiomis sąlygomis taip pat užtikrins nepriklausoma visų ratų pakaba su kintamo standumo spyruoklėmis ir adaptyviais amortizatoriais. Lietuvoje naujasis „Scudo“ debiutuos gegužės mėnesį ir kainuos nuo 29 990 Eur.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją