„2019 metais pristatytas naujasis „Defender“ išlaikė visus pirmtako privalumus – tvirtą konstrukciją ir neeilines galimybes bekelėje bei puikiai atrodantį, su niekuo nesupainiojamą dizainą. Mes jau sulaukėme ne vieno naujojo modelio užsakymo, o tai įvertino „Land Rover“ – lietuviai vieni pirmųjų pasaulyje galės susipažinti su naujuoju trejų durų „Defender 90“ modeliu“, – teigė „Land Rover“ rinkodaros vadovė Baltijos šalyse Justė Šataitė.
Viliojantis derinys
Naujasis „Land Rover Defender“ buvo pristatytas 2019 metų Frankfurto automobilių parodoje. Visureigis išlaikė pirmtako privalumus – tvirtą konstrukciją ir neeilines galimybes bekelėje bei šviežiai atrodantį, su niekuo nesupainiojamą dizainą ir visas šiuolaikines saugumo bei komforto sistemas.
Visureigis naująjį technologijų amžių pasitinka aprūpintas intuityviai valdoma multimedijos sistema, kuri nenumatytiems atvejams turi netgi atskirą bateriją, todėl veiks ir pačiomis ekstremaliausiomis sąlygomis. Programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu.
Rinkoje analogų neturintis visureigis sukėlė didžiulį susidomėjimą. Milijonai vartotojų, naudodamiesi „Land Rover“ tinklapiuose pateikiamais virtualiais konfigūratoriais, bandė sukomplektuoti savąjį svajonių „Defender“.
„Land Rover“ grįžta prie modelio ištakų: naujasis penkerių durų „Defender 110“ ir mažesnis trejų durų 90 modelis, kaip ir 1948 metais pasirodęs pirmasis „Series I“, bus siūlomi su praktiškais komercinės paskirties kėbulais.
Pajėgus ne tik bekelėje
Į „Defender 90“ ir 110 visureigius gali būti montuojamas 2 litrų benzininis variklis, išvystantis 300 AG pajėgumą, arba vienas iš trijų 3 litrų dyzelinio motoro versijų, kurių galia siekia nuo 200 iki 300 AG. Maksimalus galingiausio agregato sukimo momentas – 650 Nm.
Tokia trauka suteikia šiam modeliui įspūdingos dinamikos. Galingiausios dyzelinės modifikacijos įsibėgėjimas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6,7 sekundės, o maksimalus greitis su papildomos įrangos paketu siekia 209 km/val.
„Defender 90“ modelis taip pat gali tempti iki 3,5 tonos sveriančią priekabą, o vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) siekia nuo 8,6 iki 9,3 l/100 km, atsižvelgiant į versiją.
Visi modeliai komplektuojami su automatinėmis aštuonių laipsnių transmisijomis ir nuolatinėmis keturių varančiųjų ratų pavaromis. Vėliau rinkoje pasirodys ir įkraunami hibridiniai „Land Rover Defender“.
Miesto gatvėse puikiai derantis dizainas ir šiuolaikinė multimedija nepakeitė tikrojo naujos kartos „Defender“ charakterio. Šis visureigis turi 218 milimetrų prošvaisą, be papildomo paruošimo gali įveikti 90 centimetrų gylio vandens telkinį ir užvažiuoti į 45 laipsnių statumo įkalnę arba išilgai judėti tokiu nuolydžiu.
Naujasis „Defender 90“ Vilniaus „Land Rover“ salone bus iki spalio 15 d. Jo versijas su benzininiais ir dyzeliniais varikliais galima užsakyti jau dabar, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti pavasarį.