Tokius rodiklius užtikrins 3.0 litro darbinio tūrio benzininis V6 motoras su dviem turbinomis, pakeisiantis dabar „Lincoln“ ir „Ford“ naujodamus 2.7 litro agregatus. Galingoji versija bus siūloma tik visais ratais varomame modelyje, kuris turės traukos paskirstymo sistemą – tokią pačią, kokia bus montuojama į greitai pasirodysiantį „Ford Focus RS“.

Priekiniais ratais varomos modifikacijos galia bus sumažinta iki 350 AG.

Klientams gamintojas taip pat pasiūlys 2.0 litrų keturių cilindrų turbininį 245 AG galios variklį bei hibridą.

Išorėje MKZ daug pokyčių nepatirs, o, štai, salonas gerokai atsinaujins. Bus montuojama kitokia centrinė konsolė, padaugės mytukų ir rankenėlių. Beje, spaudos pranešime „Lincoln“ pažymėjo, kad jos inžinieriai skyrė daug dėmesio tam, kaip jungikliai skamba ir kokius pojūčius sukelia prisilietus.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (17)