„Porsche 911 Dakar“ – tai odė „Porsche“ pergalei 1984 m. Paryžiaus Dakaro Ralyje. Šis laimėjimas taip pat lėmė, jog tais metais pradėti gaminti visais keturiais ratais varomi „Porsche“ modeliai. „Porsche 911 Dakar“ – be abejonės, taip pat turi visų keturių ratų varomają sistemą. Be to, automobilį galima užsisakyti su „Rally Design“ paketu, primenančiu legendinį ralį 1984-aisiais.

Važiuojant įprastu keliu, „Porsche 911 Dakar“ pasižymi tokiu pat vairavimo komformu, kokį užtikrina įprasti 911 modeliai. Riboto leidimo modelis turi trijų litrų šešių cilindrų biturbo variklį, siekiantį 480 AG (353 kW) ir generuojantį 570 niutonmetrų sukimo momentą. Bekelei pritaikytas modelis iki 100 km/val. įsibėgeja vos per 3,4 sekundės. Dėl SUV tipo padangų jo maksimalus greitis apribotas iki 240 km/val.

Porsche 911 Dakar

Kaip ir nusako žodis „Dakar“, automobilio išskirtinumas atsiskleidžia bekelėje. „Porsche 911 Dakar“ yra 50 mm aukštesnis nei „911 Carrera“ su sportine pakaba. Be to, dėka aktyvios pakabos, automobilio prošvaisą galima didinti dar 30 mm. Toks aukštis prilygsta įprastiems miesto visureigiams. Automobilio inžinieriai teigia, kad važiuojant su padidinta prošvaisa galima skrieti iki 170 km/val. greičiu. Viršijus šią ribą, automobilis automatiškai pradeda žemėti, prisitaikydamas prie važiavimo sąlygų. „Porsche 911 Dakar“ neturi galinių sėdynių, langai pagaminti iš išlengvinto stiklo, todėl automobilis sveria vos 1,605 kilogramus.

Sportišką bekelės atributiką papildo specialiai šiam modeliui sukurtas anglies pluošto galinis aptakas ir bagažo skyriaus dangtis su ortakiais, būdingais „911 GT3“ modeliui. „Porsche 911 Dakar“ turi ir visureigiams būdingus atributus – raudonos spalvos aliuminines vilkimo kilpas priekyje ir gale, praplatintas ratų arkas bei šoninius slenksčius ir nerūdijančio plieno apsauginius elementus automobilio priekyje, šonuose bei gale.

Porsche 911 Dakar

Komplektaciją papildo specialiai sukurtos „Pirelli Scorpion All Terrain Plus“ padangos (245/45 R19 priekyje ir 295/40 R20 gale). Šių padangų protektorius yra net 9 mm gylio, o šoninės sienelės – dvigubo, sustiprinto sluoksnio. Be to, ant „Porsche 911 Dakar“ stogo gali būti montuojama 42 kilogramų talpos bagažinė su 12 voltų maitinimo lizdu, papildomai montuojamiems žibintams.
Pasirinkus „Rally Design“ paketą iš „Porsche Exclusive Manufaktur“, klientams pirmą kartą istorijoje siūloma dviejų atspalvių spalva – balta ir „Enzian Blue Metallic“. Be to, indivualų išskirtinumą ribotos serijos leidimo modeliui užtikrinta ir tai, kad klientai gali rinktis sportinio dizaino numerį nuo 0 iki 999, klijuojamą ant automobilio šono. Taip pat automobilio duris puošia „Roughroads“ užrašas, kuris atspindi tikrąją „911 Dakar“ koncepciją ir simbolizuoja pergalę 1984 m. ralyje.

Automobilio interjeras pasižymti „Race-Tex“ elementais dekoruotais žalios (Shade Green) spalvos siūlėmis bei mėlynos (Shark Blue) spalvos saugos diržais. Kaip papildomą įrangą galima užsisakyti „Porsche“ chonografą, standartiškai montuojamą panelės centre. Pastarojo korpusas pirmą kartą pagamintas išįbrėžimams ypač atsparaus, lengvo titano karbido.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją