Superautomobilis „GT C“ paveldėjo daugybę technologijų iš lenktynių trasoms skirto „GT R“, tarp kurių – ir visų ratų pavara bei platesnė tarpvėžė automobilio gale.

Šiame modelyje 4 litrų darbinio tūrio V8 variklis su dviem turbinom išvysto 557 AG galią arba 47 AG daugiau nei „GT S“ bei 28 AG mažiau nei „GT R“. Maksimalus sukimo momentas siekia 680 Nm, o galią ratams perduoda 8 laipsnių dviejų sankabų automatinė pavarų dėžė.

Nuo nulio iki šimto kilometrų per valandą automobilis pagreitėja per 3,7 sek. Maksimalus jo greitis – net 316 km/val. Palyginimui, standartinis „Mercedes-AMG GT“ 476 AG galios rodsteris iki 100 km/val. įsibėgėja per 4 sek. ir gali skrieti maksimaliu 302 km/val. greičiu.

Automobilis turi minkštą stogą, kuris per 11 sekundžių susilanksto arba išsiskleidžia važiuojant mažesniu nei 50 km/val. greičiu. Stogo spalvą galima rinktis atskirai iš trijų siūlomų variantų.

„GT C“ rodsteris už standartinį variantą sunkesnis 65 kg (1660 kg), o galinė tarpvėžė platesnė 57 mm. Be to jis turi reguliuojamą išmetimo sistemą, aktyvų galinį oro aptaką ir tokius pat aerodinaminius elementrus priekyje bei sportinę adaptyvią pakabą „AMG Ride Control“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (19)