„Maserati“ gamintojas planuoja dar vieną žingsnį į priekį – visišką atsinaujinimą, kurį pradės su „Alfieri“ kupė, kurio koncepcija jau buvo pristatyta parodose“, – teigia „Maserati“ pardavimo vadovas Kęstutis Vaitkevičius.

Visiškai naujas modelis

„Maserati“ veiklos gairės 2018–2022 metams numato „Via Ciro Menotti“ gamyklos Modenoje atnaujinimą ir paruošimą naujiems modeliams. Pirmoji gamybos linijos rekonstrukcija numatyta šių metų rudeniui, o jau 2020 m. pirmoje pusėje joje bus surenkamas visiškai naujas sportinis automobilis – „Maserati Alfieri“.

Jo prototipas pirmą kartą buvo parodytas 2014 m. Ženevos automobilių parodoje su vidaus degimo varikliu. Ilgainiui šis modelis tapo strateginiu visai įmonei, tad jo kūrimui ir tobulinimui skiriamas maksimalus dėmesys – kuriama visiškai nauja platforma bei variklių gama.

„Alfieri“ vardas jam pasirinktas neatsitiktinai. Tai – vardas vieno iš brolių Maserati, XX a. pradžioje įkūrusių šį automobilių gamintoją.

Kupė pasižymės išskirtiniais techniniais duomenimis – jau patvirtinta, jog įsibėgėjimas iki 100 km/val. truks apie dvi sekundes, o didžiausias greitis bus didesnis nei 300 km/val. Automobilis turės skirtingus pavaros režimus, tarp jų – ir iš tinklo įkraunamą hibridinę bei elektrinę, kurias kartu kurs „Maserati“ ir „Ferrari“ inžinieriai.

Visais ratais varomas modelis turės visų varančių ratų sistemą su išmania sukimo momento paskirstymo sistema, aliuminio platformą ir, nepaisant didelės baterijos, svers tik 175 kg daugiau nei analogiškas automobilis su vidaus degimo varikliu.

2020 m. serijinės gamybos „Alfieri“ debiutuos kupė kėbulu, o 2021 m. pasirodys ir kabrioletas.

"Maserati" Ženevos automobilių parodoje

Svarbu laikytis vertybių

Po sportinio kupė ateis eilė kitiems atnaujinimams – iki 2022 m. bus sukurti visiškai nauji „Ghibli“, „Levante“ ir „Quattroporte“ modeliai. Visi jie turės ir iš tinklo įkraunamas hibridines „plug-in“ modifikacijas. Produktų atnaujinimą pažymės dar vienas visiškai naujas SUV modelis, kurio pavadinimas neatskleidžiamas.

Gamos papildymas hibridiniais modeliais sufleruoja, jog būsimi automobiliai bus dar galingesni ir našesni. Tačiau jų inžinieriai išlaikys pagrindinį tikslą, išskiriantį „Maserati“ iš kitų – idealų 50:50 svorio balansą tarp priekinės ir galinės ašių. Nesvarbu, ar tai būtų „Levante“ SUV, ar „Quattroporte“ sedanas.

Naujos kartos itališki prabangūs automobiliai turės lengviausią klasėje platformą, geriausią galios ir svorio santykį. Išskirtinės valdymo savybės – prioritetas kuriant bet kokį modelį, kurių artimiausiais metais pasirodys net 6. Iš jų – 8 iš tinklo įkraunami hibridiniai ir 4 visiškai elektriniai. Numatoma, kad pristačius visus modelius, „Maserati“ padengs daugiau nei du trečdalius rinkos – likusią dalį užima universalai, septynviečiai visureigiai bei kiti automobiliai, kuriuose geros valdymo savybės paaukojamos dėl kitų, mažiau aktualių itališkiems prabangiems modeliams.

Auga ir atstovybių skaičius. Šiaurės Amerikoje, lyginant 2014 su 2022 metais, „Maserati“ namų padaugės 75 proc., Europoje – 26 proc., o Kinijoje – 150 proc. „Maserati“ pardavimai visame pasaulyje nuo 2011 iki 2018 m. padidėjo 700 procentų – nuo 6 iki 50 tūkst. Numatoma, kad 2022 m. jie dar padvigubės – iki 100 tūkst., o „Maserati“ užims 15 proc. pasaulinės prabangių automobilių rinkos.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)