„Naujasis „Maserati MC20“ – ne tik naujos šio gamintojo eros pradžios simbolis, bet ir sugrįžimas į superautomobilių pasaulį. Kuriant šį modelį „Maserati“ dėjo visas pastangas, kad MC20 pasižymėtų visomis savybėmis, kurios būdingos superautomobiliams – tai greitis, naujausios technologijos ir akį traukiantis stilius. Šie apdovanojimai yra didelis įvertinimas ir įrodymas, kad MC20 yra ne tik puikus inžinerijos šedevras, tačiau ir išskirtinio dizaino superautomobilis“, – sako Karolis Neimantas, „Maserati“ pardavimų atstovas.

Laikui nepavaldus dizainas

„Maserati MC20“ save identifikuoja demonstruodamas unikalų itališką charakterį. Skoningas, aiškios koncepcijos, be jokių perteklinių stilistinių elementų. Tai leido sukurti laikui nepavaldų naujojo superautomobilio dizainą, o ši savybė visada buvo „Maserati“ automobilių išskirtiniu ženklu.

Įgimta klasė ir grynumas išryškina „Maserati MC20“ sportišką charakterį. Viršutinė dalis – tai grakštus ir stilingas meno kūrinys, o apačia sukoncentruota į technologijas ir inžineriją. Tai leidžia pasiekti idealų priešingybių balansą, nes automobilis suderina meistriškumą ir inžineriją, o viską papildo unikali rankų darbo kokybė bei preciziškas gamybos proceso tikslumas.

Išskirtinis MC20 bruožas – tai į viršų pakeliamos „drugelio“ tipo durys, kurios ne tik suteikia daugiau estetikos, bet leidžia vairuotojui ir keleiviui į automobilį lengviau įlipti ir iš jo išlipti. Iš kitų „Maserati“ šis automobilis išsiskiria tuo, kad turi vertikalius priekinius žibintus, kurie yra tikra gamintojo dizaino revoliucija. Šie du platūs, žemi, horizontalūs galiniai žibintai suteikia dar daugiau išskirtinumo.

Puikios dinaminės savybės

Sukurtas „Maserati inovacijų laboratorijoje“ ir gaminamas istorinėje gamykloje Modenoje, naujasis MC20 100 proc. gimęs Italijoje. Šiuo atveju fantastiška „Maserati MC20“ išvaizda slepia bekompromisę sportišką automobilio sielą, kurią gena įspūdinga širdis.

Į priekį superautomobilį varo „Nettuno“ vardą gavęs 3.0 l darbinio tūrio V6 benzininis variklis su dviem turbinomis ir „Formulėje-1“ naudojama degalų uždegimo technologija. Maksimalus šio variklio galingumas – 630 arklio galių, o sukimo momentas siekia 730 Nm. Tokios charakteristikos MC20 leidžia pasiekti maksimalų 325 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 2,9 sekundės. „Nettuno“ yra 100 proc. „Maserati“ sukurtas, patentuotas ir pagamintas variklis.

Negana to, į naują gyvavimo šimtmetį ir naujausios technologinės pažangos olimpą „Maserati“ įžengė pristatydama ir elektra varomą MC20 versiją. Pastarasis yra ypač lengvas, sveria mažiau nei 1 500 kg, o dėl 630 AG siekiančios galios jis šių dviejų rodiklių santykiu išsiskiria savo klasėje. Tai leido pasiekti kokybiškų medžiagų pasirinkimas, išnaudojant visas anglies pluošto galimybes be jokio aukojimosi dėl komforto.

Pirkėjai iš viso gali rinktis iš šešių unikalių, išskirtinai šiam modeliui sukurtų spalvų: Bianco Audace (balta), Giallo Genio (geltona), Rosso Vincente (raudona), Blu Infinito (mėlyna), Nero Enigma (juoda) ir Grigio Mistero (pilka).

Lietuvoje „Maserati MC20“ bus pristatytas 2021 m. antroje pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)