Išskirtinio „Vulcano“ modelio išorė nudažyta matiniu „Grigio Lava“ atspalviu, pabrėžiant sportiškas „Levante“ kėbulo linijas. Eksterjerą papildo „Nerissimo“ apdailos paketo detalės – tonuoti galiniai žibintai, juodu chromu padengtos priekinės grotelės bei logotipai, blizgūs juodi langų apvadai, kėbulo spalvos durų rankenėlės ir nudažyti išmetimo sistemos antgaliai.

„Levante Vulcano“ interjere kiekviena detalė simbolizuoja „Maserati“ būdingą sportiškai elegantišką stilių. Šildomos ir ventiliuojamos sėdynės yra padengtos aukščiausios kokybės – chemiškai ir technologiškai neapdirbtu odos sluoksniu (angl. full grain leather). Jos taip pat valdomos elektra bei turi atminties funkciją, o „Maserati“ logotipas – trišakis – išsiuvinėtas ant galvos atramos. Sėdynės gali būti užsakomos juodos su raudonomis siūlėmis arba atvirkščiai – raudonos su juodomis siūlėmis. Tokiais spalvų deriniais pabrėžiamas „Vulcano“ pavadinimas.

Prie išskirtinės spalvos sėdynių dera ir sportiškumą pabrėžia blizgaus anglies pluošto apdaila. Ši medžiaga panaudota už vairo įrengtoms pavarų perjungimo svirtelėms, elektra reguliuojamo vairo apdailai bei kitoms interjero detalėms. Ant centrinio anglies pluoštu padengto transmisijos tunelio žvilga aliuminio plokštelė, kurioje įkomponuotas trišakio ženklas, „Vulcano“ logotipas bei užrašas „One of 150“ (liet. vienas iš 150).

Standartinėje „Maserati Levante Vulcano“ įrangoje – „Bowers & Wilkins“ garso sistema, automatiškai dureles pritraukianti sistema, priekiniai bei galiniai automobilio statymo jutikliai ir adaptyvūs, posūkio kryptimi pasisukantys „Matrix LED“ žibintai.

Du varikliai

Visi „Vulcano“ modeliai komplektuojami su du turbokompresorius turinčiais benzininiais V6 formos varikliais, pasiekiančiais 350 bei 430 AG pajėgumą ir atitinkamai 500 bei 580 Nm sukimo momentą. Jie sukurti „Maserati Powertrain“ inžinierių ir surenkami Maranelo mieste esančioje „Ferrari“ gamykloje.

Galia per automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę perduodama į visus keturis 21 colio skersmens „Helios“ ratus, padengtus matine spalva. Už jų šviečia šešių cilindrų raudonos „Brembo Dual Cast“ stabdžių apkabos. Visureigis nuo 100 km/val. iki 0 sustoja nuriedėjęs 34,5 m.

„Levante“ su galingesniu 430 AG varikliu pasiekia 264 km/val. greitį, o nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5,2 sek. Su 350 AG varikliu „Levante“ įsibėgėja iki 251 km/val., o spurtas nuo 0 iki 100 km/val. trunka 6 sek.

Išskirtinį turi ir Lietuvoje

„Maserati“ naujienų turi ir Lietuvoje. Oficialioje gamintojo atstovybėje Vilniuje, „Autobrava Motors“ salone, šiuo metu eksponuojamas išskirtinis „Levante GranSport“.

Automobilyje įmontuotas 3,0 l V6 variklis, turintis 350 AG ir 500 Nm sukimo momentą. Keturiais ratais varomas ir automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę turintis visureigis iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sekundes bei pasiekia 251 km/val. greitį.

Tai visiškai juodas automobilis (kėbulas, ratlankiai, interjeras ir sėdynės – juodi) su anglies pluošto interjero apdailos detalėmis bei 21 colio skersmens ratlankiais, tamsiomis radiatoriaus grotelėmis. Vienintelės kontrastą sukeliančios detalės – ryškiai geltonos stabdžių apkabos.

Automobilis turi gausybę modernios komforto įrangos – 12 krypčių elektra reguliuojamas sėdynes su atminties funkcija, beraktę atrakinimo sistemą, „Harman Kardon“ garso įrangą, panoraminį stoglangį, išorės vaizdo kameras, aktyvius LED žibintus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)