Naujasis „Maserati Grecale“ SUV buvo sukurtas „Maserati“ inovacijų laboratorijoje Modenoje ir gaminamas Cassino gamykloje. Jis yra kiek mažesnis nei dabartinis gamintojo SUV „Levante“, todėl su modeliu planuojama išplėsti „Maserati“ savininkų ratą.
Itin sportiškas dizainas
„Grecale“ dizainas dar labiau išryškina naują „Maserati“ ženklą, kuris nuo MC20 modelio puošia visus naujus modelius. Automobilio priekis išsiskiria žemai esančiomis ir išraiškingomis grotelėmis. „Grecale“ profilyje aiškus kontrastas tarp linijų grynumo ir techniškumo, o kiekvienas ryškiausias komponentas turi anglies pluošto elementus. Tuo tarpu galinių žibintų bumerango formą įkvėpė Giugiaro kurtas 3200 GT modelio dizainas. Jie sukuria tokį siluetą, pagal kurį „Grecale“ tampa panašus į sportinį kupe modelį.
Viduje centrine dizaino ir technologijų figūra – tradicinis „Maserati“ prietaisų skydelis. Pirmąkart gamintojo istorijoje jis yra visiškai skaitmeninis, todėl automobilis tampa novatorišku pagalbininku, kurį galima valdyti balsu.
Skaitmenizuotas salonas
Atmosfera čia itin minimalistiška, nes visus klavišus pakeitė jutikliniai paviršiai. Visas automobilio technologijas galima valdyti per didelį 12,3 colio centrinį ekraną, kuris yra didžiausias „Maserati“ istorijoje. Taip pat, kiek žemiau yra papildomoms funkcijoms skirtas 8,8 colio ekranas, bei trečiasis gale sėdintiems keleiviams. Gerą vartotojo patirtį automobilyje užtikrina „Maserati Intelligent Assistant (MIA)“ multimedijos sistema ir „Maserati Connect“ paslauga.
Dėka tipiško „Maserati“ gausmo ir „Sonus faber“ erdvinės garso sistemos viduje atmosfera bus visiškai kitame lygyje. Standartinėje „Premium“ komplektacijoje garso sistemą sudaro 14, o „High Premium“ komplektacijoje 21 garsiakalbis.
Varikliai kiekvienam
„Grecale“ modelių gama bus įvairiausia visoje „Maserati“ istorijoje. Klientai turės net kelis variklių pasirinkimus: įprastas vidaus degimo, hibridinis ir po metų pasirodysiantis elektrinis. Taip „Grecale“ SUV taps pirmuoju visiškai elektriniu „Maserati“ modeliu.
Pradžioje bus pristatytos trys modelių versijos ir komplektacijų lygiai. GT modeliai turės 4 cilindrų variklius su švelnaus hibrido technologija ir generuos 300 AG. „Modena“ modeliai turės tokį patį našų variklį, tačiau jis išvystys kiek daugiau galios – 330 AG. Tuo tarpu galingiausia „Trofeo“ versija bus komplektuojama su 530 AG galios 3 litrų V6 varikliu, kuris giminingas „Nettuno“ jėgainei, montuojamai į MC20 modelį. Visą gamą vainikuos „Grecale Folgore“ elektrinis modelis su 400V technologija.
Geriausias savo klasėje
Kuriant „Grecale“ modelį, „Maserati“ inžinieriai ypatingą dėmesį skyrė erdvei salone ir komfortui. Gamintojas skelbia, kad jis yra geriausias savo segmente pagal vietą salone, valdomumą, įsibėgėjimą (0-100 km/val per 3,8 sekundės „Trofeo“ versijoje), didžiausią greitį (285 km/val. taip pat „Trofeo“ versijoje), garso kokybę ir panaudotos medžio, anglies pluošto bei odos apdailos kokybę.
„Maserati“ būdingą vairavimo malonumą ir staigumą čia užtikrins nauja „Maserati“ sukurta stabilumo sistema „Vehicle Dynamic Control Module (VDCM)“. Ji visiškai prižiūri automobilio kontrolę ir leidžia pasirinkti skirtingus važiavimo režimus: „COMFORT“, GT, „SPORT“, „CORSA“ (tik „Trofeo“ versijoje) ir „OFF-ROAD“.
Prisidėjo ir žymūs atlikėjai
Pasaulinėje „Grecale“ premjeroje, specialaus skaitmeninio pristatymo metu „Maserati“ ambasadoriai ir žymūs Italijos aktoriai Matilda De Angelis ir Alessandro Borghi’s pasakojo, kaip naujasis modelis kiekvieną dieną paverčia išskirtine. Taip pat čia dalyvavo Davidas Beckhamas ir atlikėjas Dardust, sukūręs šiam renginiui garso takelį.
Negana to, „Maserati“ inovacijų laboratorijos inžinieriai Modenoje dirbo kartu su Dardust, kuriant automobilio garsus. Šis bendras darbas leido sukurti pranešimų ir įspėjimų garsus, kurie taip pat yra neatskiriama „Grecale“ sielos dalis.