Analitikai prognozuoja, kad naujasis variklis padidins „Mazda 3“ konkurencingumą itin didele konkurencija išsiskiriančiame segmente.
Naujasis variklis pasižymi aukštu degiojo mišinio suspaudimo laipsniu 14,8:1 ir kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis generuoja itin žemą CO2 emisiją – 99 g/km, o vidutinės degalų sąnaudos, gamintojų tikinimu, sudaro vos 3,8 l/100 km.
Variklyje panaudota ir naujoji sklandaus garso (Natural Sound Smoother) technologija, absorbuojanti vibracijas ir lemianti tylų motoro murkimą.
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos
Rodyti diskusiją (3)