Kaip teigiama gamintojo pranešime, kodas buvo perskaitytas teisingai – „Mazda RX-Vision“ iš tiesų turėtų tapti legendinės RX serijos atgimimo pranašu.

Pribloškianti koncepcinio automobilio išvaizda yra tik pusė naujienos, antroji pusė yra ne mažiau stebinanti – niekas neprognozavo, kad „Mazda“ sugebės pritaikyti „Skyactiv“ technologijas kuriant rotorinį variklį. „Mazda“ buvo pirmoji gamintoja, kuriai pavyko išspręsti rotorinio variklio technines problemas ir pradėti masinę automobilių, varomų tokiais motorais, gamybą dar 1967 metais, kai rinkoje pasirodė „Mazda Cosmo Sport 110S“. Sėkmingiausiu visų laikų rotoriniu automobiliu tapo „Mazda RX-7“ modelis, kurio nuo 1978 iki 2002 metų buvo parduota daugiau nei 800 tūkstančių vienetų.

Nuosekliai tobulindama tokio tipo jėgaines „Mazda“ pasiekė unikalų laimėjimą – 1991 metais „Mazda 787B“ prototipas su rotoriniu varikliu laimėjo legendines 24 valandų Le Mano lenktynes.

Nors šiandien „Mazda“ modelių gamoje nėra nė vieno rotorinio automobilio, koncerno tyrimų centre ši jėgainė ir toliau buvo tobulinama, kol buvo sukurtas naujos kartos rotorinis variklis „Skyactiv-R“.

„Aš mielai apie tai padiskutuosiu su mūsų ekspozicijos lankytojais ir žurnalistais. „Mazda“ toliau žengs ieškojimų keliu, kuris veda į mūsų klientų širdis“, – parodos atidarymo metu pasakė „Mazda“ prezidentas Masamichi Kogai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (23)