Tolygiai augantis „Mazda“ automobilių pardavimas leido įmonei atsirėžti papildomą 1,5 proc. Senojo kontinento rinkos dalies.
Klientų pasirinkimo varžybose užtikrintai pirmavo miesto visureigiai: tarp Japonijos gamintojo modeli7 „Mazda CX-5“ neužleido populiariausiojo pozicijų, jam ant kulnų lipo „Mazda CX-3“ – jiedu sudarė beveik pusę europinės koncerno apyvartos. „Mazda CX-3“ ir rodsterių „MX-5“, palyginti su 2015 m., pernai parduota daugiau nei dvigubai.
Bendra Baltijos šalių automobilių rinka augo 14 proc., tuo tarpu „Mazda“ pardavimas šiose šalyse pakilo net 52 proc. Daugiausiai parduota „Mazda CX-3“. Šio modelio pernai nupirkta 270 proc. daugiau negu 2015 metais. Antroje vietoje – „Mazda 6“, trečioje „CX-5“.
Lietuvoje situacija panaši – pernai „Mazda“ automobilių mūsų šalyje nupirkta net 54 proc. daugiau (255 vnt.) negu 2015-aisiais. Vienvaldis lyderis – kompaktiškas miesto visureigis „Mazda CX-3“, kurio nupirkta 146 vnt.
Anot J. Šataitės, „Mazda“ savo gerbėjams ir šiemet žada keletą staigmenų – vasario mėnesį Lietuvoje pasirodys atnaujinta „Mazda3“, balandį – atnaujinta „Mazda2“, o vasarą – visiškai naujas „CX-5“ bei atnaujintas „CX-3“. Atnaujinta „Mazda6“ Lietuvoje pristatyta pernai lapkritį.
Dauguma naujų modelių ir atnaujinimų bus susieta su „G-Vectoring Control“ (GVC) – originalia „Mazda“ sukurta sistema. GVC yra dalis „SKYACTIV-VEHICLE DYNAMICS“ technologijos, padedančios sujungti transmisiją, variklį, važiuoklę, vairo mechanizmą ir vairuotoją į vieną darniai veikiančią sistemą. Šia technologija „Mazda“ stiprina taip vadinamo Jinba-Ittai (raitelis ir arklys kaip vienas kūnas) vairavimo pojūtį.