Japonijoje įsikūrusioms „Mazda“ gamykloms tenka pasaulinių gamybos lyderių vaidmuo – būtent čia sukurti gamybos metodai ir technologijos yra perduodami kitose šalyse įsikūrusiems „Mazda“ gamybos padaliniams, skelbiama „Mazda“ atstovų pranešime žiniasklaidai.
„Kaip ligi šiol, taip ir ateityje „Mazda“ gamyklos Japonijoje, Hofu ir Hirošimoje bus pagrindinės gamybos vietos. Jose bus diegiamos ateities technologijos ir ugdomi įgūdžiai, kuriuos perduosime gamykloms, esančioms užsienio šalyse“, – akcentavo „Mazda Motor Corporation“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Masamichi Kogai.
„Mazda“ istorijos pradžia – 1931 m., kuomet bendrovė pradėjo gaminti triratę krovinių gabenimui skirtą transporto priemonę. 1960 m. nuo korporacijos konvejerių nuriedėjo simpatiškasis „R360 Coupe micro-mini“ modelis, tai buvo drąsus kompanijos žingsnis į lengvųjų automobilių rinką.
1982 m. pradėta automobilių gamyba Hofu gamykloje, nuo šio momento „Mazda“ automobilių gamybą Japonijoje pasidalijo jau dvi – Hofu ir Hirošimos – gamyklos. Gamintojas išplėtojo tokias technologijas ir pasiekė tokio lankstumo, kad dabar turi unikalią galimybę sparčiai pasiūlyti įvairių modelių net ir nedideliais kiekiais.
2016 ir 2017 metais kompanija žengė toliau, siekdama dar lankstesnio gamybos proceso ir pritaikydama jį miesto visureigių gamybai.
Per šiuos metus „Mazda“ iš viso ketina parduoti 1 660 000 automobilių. Iki 2024 m. pavasario Japonijos koncernas ketina sukurti tokią globalios produkcijos struktūrą, kuri būtų pajėgi pagaminti du milijonus automobilių per metus.