Grand Turismo“ (GT) versija ypatinga tuo, kad yra bene labiausiai pritaikytai kasdieniam „civiliam“ gyvenimui. Nuo standartinio modelio ji skiriasi perdarytu stogu ir galine kėbulo dalimi, kurioje atsirado atidaromas stiklinis dangtis. Jis dengia 220 litrų bagažo skyrių, įrengtą už salono.

Priekinėje automobilio dalyje taip pat yra nedidelė, 150 litrų talpos bagažinė. Tad bendras sportinio automobilio bagažo tūris sudaro ne tiek jau ir mažai – 370 l.

„McLaren 570GT“ užtamsintas panoraminis stogas padengtas papildoma garso izoliacija bei saulės spindulius sugeriančia medžiaga.

Inžinieriai „civilizuotesniam“ automobiliui šiek tiek sumažino spyruoklių standumą bei perprogramavo adaptyvius amortizatorius valdančią įrangą. Pakaba vis dar reguliuojama trimis nustatymais: „Normal“, „Sport“ ir „Track“.

Vietoje anglies pluošto ir keramikos mišinio stabdžių GT versijoje montuojami aliuminio ir metalo lydinio mechanizmai. Nenuostabu, kad ši 570-ojo versija tapo 37 kilogramais sunkesnė nei „570S“ ir sveria 1350 kg. Jai taip pat priderinta „540C“ modelio išmetimo sistema, kuri tylesnė nei sportinio „570S“.

Į priekį „McLaren 570GT“ gena tas pats 3.8 litro darbinio tūrio dviejų turbinų variklis, išvystantis 570 AG galią ir pasiekiantis maksimalų 600 Nm sukimo momentą. Motoras derinamas su septynių laipsnių dviejų sankabų pavarų dėže.

Iki 100 km/val. šis automobilis įsibėgėja per 3,4 sek., o iki 200 km/val. – per 9,8 sek. Maksimalus bolido greitis siekia 328 km/val.

Oficialiai publikai „McLaren 570 GT“ bus parodytas kovo pirmąją savaitę Ženevoje prasidėsiančioje tarptautinėje parodoje. Numatoma jo kaina – nuo 196 tūkst. eurų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)