Naujutėlaitis, trijų sėdimų vietų „hyper-GT“ yra naujas „McLaren“ „Ultimate Series“ serijos modelis, –tai brangiausia ir unikaliausia bendrovės parduodama linija. P1 ir „Senna“ taip pat priklauso serijai „Ultimate Series“ , tuo tarpu kitus, tokius modelius kaip „720S“ ir „570S“, kurie priklauso atitinkamai „Super Series“ ir „Sport Series“, jums turbūt jau teko proga išvysti.
Be ypatingos savo kainos ir neįprasto vietų išdėstymo (apie tai kiek vėliau), „Speedtail“ idėjos pirmtakas yra legendinis modelis „MC Laren F1“. „McLaren Speedtail“ bus pagaminta tik 106, ir visi jie jau išparduoti, tikina gamintojo atstovai.
Rinkos reakcija panaši į tą, kai „McLaren“ debiutavo su savo milijono dolerių vertės „Senna“ modeliais, kurie buvo išparduoti dar iki oficialaus jų pristatymo. Bendrovės, parduodančios mažiau nei 3500 automobilių per metus, pelnas iš tokių ekstremalių automobilių išlieka didelis, (kaip ir laukimo trukmė: „Speedtail“ savininkai savo pirkinio sulauks ne anksčiau nei 2020 metais).
O tai rodo, kad strategija veikia: „Speedtail“ yra pirmasis iš aštuoniolikos naujų automobilių, kurie bus paskelbti pagal „McLaren“ „Track25“ verslo planą. Papildomas 200 mln. svarų per metus bendrovės laimikis, finansuojamas iš klientų, norinčių įsigyti tokį prabangų ir ypatingą automobilį, įmokų.
Kartu tai naujausias Anglijoje, Vokinge, įsikūrusios bendrovės žingsnis, siekiant sustiprinti savo pozicijas prabangos prekių ir gyvenimo būdo rinkoje. Nors „McLaren“ pirmiausia pritraukė dėmesį dėl savo sėkmės „Formulės 1“ lenktynėse – garsus Brazilijos automobilių lenktynininkas Ayrtonas Sena (tris kartus, 1988, 1990 ir 1991 m.), su „McLaren“ komanda laimėjęs „Formulės 1“ pasaulio čempionatą, – o vėliau pelnė pagarbą dėl savo laboratorinio tikslumo vairavimo charakteristikų, „McLaren“ dar turi stiebtis, kad pasiektų tą komforto lygį kabinoje ir išorinio dizaino ir surinkimo kokybę, kokie būdinga aukštesnės klasės „Ferrari“, „Lamborghini“, „Mercedes-AMG“, „Bentley“ ir „Aston Martin“ automobiliams.
Ir pirkėjus ne be pagrindo vilioja toks pasiūlymas. „Speedtail“, kaip tokio dydžio automobilis, yra neįprastai lengvas ( jo svoris 1430 kilogramų), su aktyviąja pakaba ir lengvais anglies keramikos stabdžiais. Jis galingesnis už „Senna“ ir savo pamainą, kultinį F1 superautomobilį. Užpakalinius „Speedtail“ ratus suks hibridinė jėgainė, kurios maksimali išvystoma galia sieks 1036 AG. Maksimalus išvystomas greitis sieks 402 km/val., o įsibėgėjimas nuo 300 km per val. truks 12,8 sekundės. Tai keturiomis sekundėmis greičiau nei P1.
Tokių rodiklių užtektų daryti prielaidą, kad „McLaren“ ateityje gali viršyti pernai Švedijos gamintojos „Koenigsegg“ pasiektą rekordą, 447 km/val. greitį, nors „McLaren“ vadovas Mike‘as Flewittas tvirtina, kad bendrovė nedeklaruoja tikslo varžytis su „Koenigsegg“, „Bugatti“ ir „Hennessey“ dėl greičiausio automobilio titulo.
„Šiomis dienomis esame labiau linkę leisti savo klientams siekti rekordų“, – tvirtina bendrovė.
Anot „McLaren“, „Speedtail“ eksterjeras atrodo švelnesnis nei ankstesnių „McLaren“ modelių, su lašo formos atvira kabina ir aerodinaminiu kėbulu iš naujo kompozicinio anglies pluošto su plonu titano dalelių sluoksniu. Naujasis modelis yra tiek ilgesnis, tiek ir siauresnis už P1, turi lengvai atidaromas V formos dureles ir į kėbulą įtraukiamas kameras, pakeisiančias šoninio vaizdo veidrodėlius.
Automobilio salonas yra akivaizdžiai prabangiausias iš visų „McLaren“ pagamintų superautomobilių. Pavyzdžiui, čia panaudotas elektrochrominis stiklas; stogą dengiantis stiklas gali būti užtamsintas mygtuko paspaudimu.
Superautomobilis turi dvi bagažines – po vieną priekyje ir gale. Užvedimo, transmisijos valdymo ir važiavimo režimų pasirinkimo mygtukai įrengti stoge vairuotojui virš galvos.
Šis naujas modelis, be kitų naujovių, dėmesį traukia neįprastu vietų išdėstymu: vairuotojo sėdynė įrengta salono viduryje, o abiejuose šonuose įrengtos sėdimos vietos dviem keleiviams. Visiškai taip pat, kaip ir legendiniame F1 lenktyniniame modelyje; tokia neįprasta sėdynių konfigūracija jau matyta tokiuose sportiniuose automobiliuose kaip unikalusis „Ferrari 365P“ ir mažiau žinomų gamintojų „Aeon“ ir „Matra-Simca“ modeliuose. Nors garsėja ekstravagancija, gamintoja „McLaren“ nebe pirmą kartą savo gaminamuose modeliuose naudoja trijų sėdynių išdėstymą.
Šių naujausių modelių gamybą planuojama pradėti kitų metų pabaigoje.