Tarptautiniai metų furgono apdovanojimai skiriami geriausiai lengvojo komercinio transporto priemonei nuo 1992 metų. Šiuo metu vertinimo komisiją sudaro 25 žurnalistai iš skirtingų Europos šalių. Jie atstovauja specializuotus transporto ir logistikos leidinius.

„Furgonas „Citan“ buvo visiškai atnaujintas profesionalų profesionalams. Tiek krovininis modelis, tiek ir keleivinis „Tourer“ mūsų klientams siūlo platų naudojimo spektrą, didelį funkcionalumą, itin aukštą vairavimo komfortą ir patikrintus saugumo standartus. Kaip tikras „Mercedes-Benz“, jis puikiai papildo mūsų furgonų šeimą“, – sako „Mercedes-Benz Vans“ vadovas Marcus Breitschwerdtas.

Rugpjūčio mėnesį pristatytas „Citan“, nepaisant kompaktiškos išorės, pasižymi erdviu salonu ir yra pritaikytas dirbantiesiems mieste. Kurdami „Mercedes-Benz Citan“, inžinieriai bandė geriau įsijausti į komercinių automobilių vairuotojų darbo dieną ir sukūrė darbui skirtą, tačiau itin komfortišką automobilį. Jame sumontuotos patogios sėdynės, papildoma garso izoliacija bei kiti praktiški sprendimai, leidžiantys ramiai reaguoti į situacijas kelyje.

Furgonas išsiskiria subalansuotomis proporcijomis ir elegancija. Automobilio ilgis siekia beveik 4,5 metro, todėl modelis gali lengvai manevruoti miestų gatvėse ir mažose aikštelėse. Tačiau tokio kėbulo dydžio užtenka, kad gamintojas galėtų pasiūlyti skirtingas komercinio automobilio versijas, kurios geriausiai tinka konkrečių klientų darbo pobūdžiui.

Krovininė „Citan“ versija yra pritaikyta vežti krovinius iki 782 kilogramų. 2,9 kubinių metrų tūrio skyriuje telpa du euro padėklai. Keleivinėje „Tourer“ versijoje daugiau dėmesio skirta komfortui ir kelionėms. Visi modeliai turi vieną arba dvi slankiojančias duris, kurios leidžia lengviau įlipti ar paimti krovinį ankštose stovėjimo aikštelėse.

Tvirta ir standi „Mercedes-Benz Citan“ konstrukcija leidžia ne tik patikėti jam bet kokią užduotį, tačiau užtikrina ir visapusišką saugumą vairuotojui bei keleiviams. „Mercedes-Benz Citan Tourer“ standartinėje įrangoje turi oro pagalvę tarp keleivio ir vairuotojo, o jam taip pat talkina naujausi aktyvaus saugumo sprendimai. Čia sumontuotas radaras, ultragarsiniai jutikliai ir kameros nuolat stebi eismą bei aplinką ir perspėja vairuotoją apie pavojingas situacijas ir, jei reikia, saugumo sistemos padeda išvengti kliūties.

Standartinėje krovininio „Citan“ versijoje veikia važiavimo įkalne ir šoninio vėjo asistentai bei vairuotojo nuovargio stebėjimo sistema. Furgonas turi automatinę klimato kontrolę, beraktę užvedimo sistemą ir elektra valdomą stovėjimo stabdį. Važiuojant 120 km/val. greičiu, stabdžių asistentas leidžia sustoti 6 metrais arčiau nei su įprasta stabdymo sistema.

Kaip ir kiti komerciniai „Mercedes-Benz“ modeliai, naujasis „Citan“ papildomoje įrangoje turi MBUX informacinę sistemą ir 7 colių jutiklinį ekraną. MBUX leidžia balsu nustatyti važiavimo tikslą, pateikia naujausią eismo informaciją ir net mobiliuoju ryšiu seka automobilio techninę būklę bei artėjančius aptarnavimus. Be to, čia veikia „Apple Car Play“ ir „Android Auto“ paslaugos.

Prie krovininės ir keleivinės furgono versijos vėliau prisijungs modelis su ilgesne ratų baze bei „Mixto“ modelis. 2022 metais planuojama pristatyti ir elektra varomą „Citan“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)