Iki šiol keturių durų sedanas buvo skirtas tik Kinijos rinkai, tačiau šiemet nuspręsta, kad tokio nusipelnė ir likusio pasaulio vairuotojai.
Sedanas turi 2,72 m ilgio ratų bazę, tokią pat, kaip ir hečbekas. Be to, nepaisant pasikeitusios galinės dalies formos, sedanas tėra 18 mm ilgesnis nei įprasta 4 durų A klasės hečbeko versija. Bagažinės tūris – 50 l didesnis nei hečbeko, bet, pastebi „Autoexpress.co.uk“, sedano bagažinės anga yra neabejotinai mažesnė.
Tačiau nauja forma turi neabejotinų pranašumų. Sedano aerodinaminis koeficientas siekia 0,22 cd, tad šis modelio kėbulas kur kas aptakesnis nei hečbeko. „Mercedes-Benz“ išplatintame pranešime giriasi, kad tokio aerodinaminio koeficiento negali pasiūlyti joks kitas serijinių automobilių gamintojas.
Žadama, kad pradžioje sedanas bus siūlomas su dviem skirtingais varikliais: dyzeliniu ir benzininiu. 1,3 l darbinio tūrio turbobenzininis variklis generuoja 161 AG ir utri 250 Nm sukimo momentą. Dyzelinis variklis, gamintas drauge su „Renault“, generuoja 114 AG ir 260 Nm sukimo momentą.
Prekybos salonus A klasės sedanas pasieks 2018 m. pabaigoje.