„GLC Coupé“ yra unikalaus derinio pavyzdys automobilių rinkoje. „Mercedes-Benz“ vieni pirmųjų pradėjo kurti ketverių durų kupė automobilius. Vėliau tokio tipo kėbulas buvo perkeltas ant SUV platformos ir tai buvo labai sėkmingas sprendimas – tokių automobilių pardavimas auga pasaulyje, daugėja panašių formų modelių“, – sako oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Silberauto“ pardavimo vadovas Rolandas Samuolis.
Elegantiškas vidus ir išorė
Geriausiai „GLC Coupé“ modelį apibūdina jo išvaizda – dinamiškas siluetas ir elegantiškos kėbulo linijos. Nepaisant to, priekinė dalis – galingas stotas, aukšta prošvaisa ir chromuotos apdailos detalės – sufleruoja apie dideles automobilio galimybes bekelėje.
Priekinėje dalyje prie ryškių deimanto kontūro radiatoriaus grotelių priderinti LED žibintai, o charakteringi galiniai žibintai pabrėžia modelio išskirtinumą.
Kaip ir kituose „Mercedes-Benz“ modeliuose, „GLC Coupé“ daug dėmesio skiriama interjerui. Nors tai yra šiuo metu mažiausias SUV kupė modelis „Mercedes-Benz“ gamoje, prabangos ir jaukumo jame – ne ką mažiau nei didesniuosiuose.
Automobilio interjere dėmesys krypsta į du didžiulius ekranus – 12,3 colio įstrižainės centre ir 10,25 colio – priešais vairuotojo akis. Šiame atvaizduojama pagrindinė kelionės ir automobilio informacija, o centriniame naująja operacine sistema „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) valdomos visos „GLC Coupé“ funkcijos.
Įvairias automobilio funkcijas galima nustatyti net penkiais būdais: paspausti lietimui jautriuose ekrane arba paviršiuje prie centrinio porankio, naudojant vairo mygtukus, gestais arba balsu pasakius: „Hey, Mercedes“.
Efektyvesnis
„Mercedes-Benz GLC Coupé“ montuojami penki skirtingo galingumo keturių cilindrų varikliai – du benzininiai ir trys dyzeliniai, tačiau jų gama dar šiemet turėtų būti papildyta.
Šie automobiliai turi automatines pavarų dėžes bei keturių varančiųjų ratų transmisijas 4MATIC, o benzininiai varikliai – 48V įtampos sistemą bei papildomą elektrinį galios šaltinį.
„GLC 200 4MATIC“ pasiekia 145 kW (197 AG) pajėgumą ir 320 Nm sukimo momentą, o „GLC 300 4MATIC“ – atitinkamai 190 kW (258 AG) bei 370 Nm. Abiejuose modeliuose įmontuotas elektrinis variklis, suteikiantis papildomos 10 kW ir 150 Nm galios. Šių automobilių vidutinės degalų sąnaudos yra 7,1–7,4 l/100 km.
Dyzelinis „GLC 200d 4MATIC“ pasiekia 120 kW (163 AG) pajėgumą bei 360 Nm sukimo momentą, o „GLC 220d 4MATIC“ – 143 kW (194 AG) ir 400 Nm. Vidutinės šių automobilių degalų sąnaudos – 5,2–5,5 l/100 km. Galingiausias dyzelinis variklis montuojamas „GLC 300d 4MATIC“ modelyje – jis pasiekia 180 kW (245 AG) pajėgumą bei 500 Nm sukimo momentą. Jo vidutinės degalų sąnaudos, gamintojo teigimu, 5,8 l/100 km.
„Mercedes-Benz GLC Coupe“ modeliuose montuojami SCR filtrai su „AdBlue“ talpomis, DPF kietųjų dalelių, DOC filtrai bei amoniako katalizatorius (ASC).
Svarbi dinamika ir komfortas
Kupė išvaizda GLC visureigiui suteikta ne tik dėl vizualaus patrauklumo. Jo dinaminės savybės nustebintų ne vieną skeptiškai tokių modelių atžvilgiu nusiteikusį vairuotoją.
Jau standartinėje automobilio įrangoje montuojama sportinė pakaba su reguliuojamo kietumo amortizatoriais. Papildomai užsakoma sistema „Dynamic Body Control“ nuolat stebi, vertina kelio sąlygas, vairavimo situaciją, greitį ir daugybę kitų kintamųjų bei pagal juos individualiai nustato kiekvieno rato amortizavimo lygį.
Visureigyje taip pat gali būti montuojama pneumatinė pakaba „Air Body Control“.
Automobilis turi gausų elektroninių saugos sistemų rinkinį: aktyvią kruizo kontrolę „Active Distance Assist Distronic“ bei eismo linijų palaikymo sistemą „Active Steer Assist“.
Naujasis „Mercedes-Benz GLC Coupé“ į Lietuvą atkeliaus jau šių metų vasarą.