Gamintojo požiūrį, jog kelionė turi būti vienodai patogi, nepaisant sėdimos vietos, geriausiai pabrėžia automobilio komfortas: pneumatinė pakaba „Airmatic“ bus montuojama jau standartinėje naujojo „Mercedes-Benz GLS“ įrangoje. Tai – sistema, užtikrinanti komfortišką važiavimą nepaisant apkrovos: naudodama daugybę jutiklių bei algoritmų ji realiu laiku koreguoja suspaudimo jėgą ir užtikrina komfortą ir priekyje, ir trečioje sėdynių eilėje sėdintiems keleiviams.
Patogumas visiems
Naujojo GLS ratų bazė – 60 mm ilgesnė nei pirmtako (3 135 mm). Toks sprendimas leido išplėsti erdvę salone, ypač antroje eilėje, kurioje vietos kojoms padaugėjo 87 mm.
Automobilyje standartiškai montuojama trivietė galinė sėdynė, tačiau ją galima pakeisti į dvi komfortiškas individualias. Tarp jų esanti erdvė leidžia labai lengvai patekti į trečiąją sėdynių eilę – tai itin patogus funkcionalumas, ypač kai antroje sėdynių eilėje sumontuotos vaikų kėdutės.
Visos sėdynės standartiškai valdomos elektra, taip pat ir funkcija „Easy-Entry“, dėl kurios lengviau patekti į trečiąją eilę: vieno mygtuko spustelėjimu antros eilės sėdynės atlošas nulenkiamas, o sėdimoji dalis pastumiama maksimaliai į priekį.
Automobilio trečioje eilėje patogiai telpa žmonės iki 194 cm ūgio, teigia gamintojas. Be to, dviem individualioms trečios eilės sėdynėms galima užsakyti šildymo funkciją, taipogi prie jų yra įrengti puodelių laikikliai bei USB lizdai.
GLS gali būti įrengiama penkių zonų klimato kontrolė – trečios eilės keleiviai gali reguliuoti oro temperatūrą atskirai nuo sėdinčiųjų priekyje. Lubose įmontuotiems ortakiams šilumą tiekia papildomas elektrinis ventiliatorius bei atskiras oro kondicionierius.
Vieno mygtuko paspaudimo užtenka, kad visos patogios sėdynės būtų nulenktos ir GLS salone atsivertų 2 400 litrų bagažinės erdvė. Trečios ir antros eilės sėdynės gali būti nulenktos ir sudaryti visiškai lygų dugną, o krovinį įdėti tampa lengviau vieno mygtuko paspaudimu 50 mm nužeminus bagažo skyriaus slenkstį.
Išskirtinė papildoma įranga
GLS suteikiamas komfortas – kaip S klasės sedane, tačiau papildomai užsakomos įrangos sąraše yra ir visiškai unikalių atributų. „Rear Comfort package Plus“ pakete yra didesnis centrinis porankis su puodelių laikikliais, patogesni prabangūs galvos atlošai ir reguliuojamos šoninės atramos, o antroje sėdynių eilėje – didelis porankis, kuriame įmontuota 7 colių įstrižainės planšetė. Nors dailiai integruota į porankį, ją galima išimti ir valdyti įvairias sistemos „Mercedes-Benz User Experience“ (MBUX) funkcijas sėdint ant galinės sėdynės.
„Mercedes-Benz GLS“ gali būti šildomos visos trys sėdynių eilės, o pirmos dvi – dar ir ventiliuojamos bei turinčios kelias masažo programas. Papildomai užsakoma sistema, kontroliuojanti laikikliuose įstatytų puodelių temperatūrą (šildanti arba vėsinanti).
Priekinių sėdynių galvos atlošuose papildomai montuojami 11,6 colio įstrižainės ekranai, kuriuose keleiviai gali žiūrėti filmus, skaityti, naudotis interneto naršykle ir kitais funkcionalumais, prijungti asmeninius įrenginius – telefoną ar planšetę. Kiekvienas ekranas rodo individualią, tam keleiviui aktualią informaciją.
Su paketu „Air Balance“ automobilyje montuojamas oro jonizatorius, papildomas filtras, o salonas užpildomas unikaliu, specialiai „Mercedes-Benz“ sukurtu kvapu. Išmaniųjų laikrodžių „Garmin“ arba „Mercedes-Benz vivoactive® 3“ naudotojai pajus ir papildomos naudos – automobilis pagal šių laikrodžių perduodamą informaciją (streso lygį, miego kokybę ir kt.) nustatys aplinkos apšvietimą ir kitus parametrus.
Naujieji S klasės visureigiai „Mercedes-Benz GLS“ Lietuvoje debiutuos antroje šių metų pusėje, o pirmieji modeliai klientams bus pristatyti 2019 m. pabaigoje.