Daugiausiai prie „Mercedes“ sėkmės prisidėjo Kinija, kurioje rugsėjį šios markės automobilių buvo parduota 53 proc. daugiau nei rugpjūtį. Europoje pardavimai augo 11 proc., JAV – 6,2 proc.
Anot „Daimler“, kuriai priklauso „Mercedes-Benz“ markė, pranešimo, pastaruoju metu įmonės pardavimai nuosekliai augo dėl net 60 procentų padidėjusios naujojo C klasės modelio paklausos. Sėkmės susilaukė ir kiti mažesni bei vidutiniai vokiečių modeliai – bendras A klasės, B klasės, GLA, CLA ir „CLA Shooting Brake“ automobilių pardavimas rugsėjį ūgtelėjo 27 proc.
Verta pažymėti, kad kita koncernui „Daimler“ priklausanti markė „Smart“ rugsėjį taip pat pardavė net 51 proc. daugiau automobilių dėl naujųjų modelių „ForTwo“ bei „ForFour“ debiuto.
Per devynis šių metų mėnesius bendri „Merccedes“ ir „Smart“ pardavimai visame pasaulyje pašoko 16 procentų ir pasiekė 1,46 mln. automobilių.